Babam yüzünden kendimi çok ezik, değersiz hissediyorum. Ne yapacağım?

Babam hem psikolojik hem de fiziksel siddete basvursn biriydi. Daha 3 ay once fiziksel siddetine maruz kaldim. Hata kabul etmez onun dedigi her seyi yapmali ve dogru kabul etmeliyiz. Bir seyi yanlis yapsak hemen hakaret bagiris vs. Boyle oldugu icin kendimi cok cirkin ezik degersiz sevilmeye layik olmayan biri gibi hissediyorum. Aynadsn kendime bakinca babamin kanini tasidigim icin onun kizi oldugum icin kendimden nefret ediyorum. Olsem daha iyi olur en azindan onun bir parcasini tasimamis olurum diye dusunuyorum. Kendi benligimi kesfedemedim bosa yasiyorum
Babam yüzünden kendimi çok ezik, değersiz hissediyorum. Ne yapacağım?
Cevapla