Babam beni fazlalık olarak görüyor, ne yapacağım?

Babam beni hep çok sevdi, her istediğimi alırdı şımartırdı. Ama geçen sene liseden mezun olduktan sonra bana git çalış al demeye başladı durumumuz da iyi, kötü değil. Bana soğuk davranıyor benimle muhabbet etmiyor, beni fazlalık olarak görüyor sanki ben olmasam her şey çok güzel olucakmiş gibi ve başkasi her ay para istese verir öyle de enayi.

ben çalışmak istemiyorum insan içine çıkmak istemiyorum gerekirse aç kalırım yine çalışmam o da bunu biliyor ama bana kötü davranıyor.

Babam beni fazlalık olarak görüyor, ne yapacağım?
Cevapla