Babam beni hep çok sevdi, her istediğimi alırdı şımartırdı. Ama geçen sene liseden mezun olduktan sonra bana git çalış al demeye başladı durumumuz da iyi, kötü değil. Bana soğuk davranıyor benimle muhabbet etmiyor, beni fazlalık olarak görüyor sanki ben olmasam her şey çok güzel olucakmiş gibi ve başkasi her ay para istese verir öyle de enayi.
ben çalışmak istemiyorum insan içine çıkmak istemiyorum gerekirse aç kalırım yine çalışmam o da bunu biliyor ama bana kötü davranıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Baban belki seni büyümen, gelişmen, dış dünyaya açılman için zorluyor olabilir.
Yavaş yavaş yetişkin olup sorumluluk almayı dene.
Denedim olmadi
Nasıl olmadı?
Bir iş yerinde 1 gün dayanabildim insanlar çok gıcık patron beni ezikledi çalışmak bana göre değil
"Çalışmak bana göre değil." Sözü sadece bahane.
Sen zannediyor musun ki insanlar hergün sıcak yataklarından kalkıp ezildikleri, takdir edilmedikleri yerlerde bulunmaya bayılıyorlar.
Ben üniversiteyi tam burslu kazandım, onur derecesiyle mezun oldum. Bursa Fashion Week'te değilem oldu. Gittim asgari ücrette benim aldığım eğitim yarını almamış insanların altında haftada 55 saat çalıştım. Mesai saatlerinde atölyede resmen çırak gibi çalışıp evde gece yarışına kadar tasarım yaptım. Kaldı ki daha önce isim yapmış firmalarda stajyerlik de yapmıştım. Buna rağmen yeni işimde çırak muamelesi gördüm.
Sence ben amelelik bana göre olduğu için mi çalıştım? Hayır. Yetişkin olduğum için ve bir yetişkin gibi muamele görmek istediğim için.
Sen ailen tarafından nasıl muamele görmek istiyorsan ona göre hareket et. Tercihler de sonuçları da sana ait.
Sen akılısın yaparsın ama ben akılsızım derslerim senin kadar hiç iyi olmadı gitsem calişsam hep ezileceğim hayatım boşa gidiyor sen 1 ezilirsin 2 ezilirsin sonra düzgün bir iş bulursun ben ise ömrümün sonuna kadar ezileceğim diğer insanlar alışmış veya zorunda kalmiş ama ben küçüklüğümden beri alismadim 1 gün gittim kadın bana her yeri sildirdi sen misafirsin otur dedi yanımda yemek yediler arkadaşlari geldi benimle sohbet etti çırak olduğumu duyunca ağzını bile açmadi alaycı bakış attı yani ben insan görmek istemiyorum hayattan bir beklentim yok senin yaşama isteğin var insanlar beni bir birey olarak görsün istiyorsun ama ben yaşamak bile istemiyorum
sende herşeyi isteme
kıyafetin eksık kalsın
İstemiyorum artık, geçen 800 TL ye külot aldım diye laf yaptı 2-3 tane külodum var o da ful yırtık di içkiliydi tamam dedi sonra sen bana 400 dedin dedi acayip gıcık babam
emin ol suyuna gidersen düzelecektir
tatlı dille yılan bile yola gelir
Babam inat inat
muhattap olmamaya çalış o zaman
okuma
calisma
ohhh ne ala dunya ben
yan gel yat internetin olsun tamam
Aynen oh misss
iste baban boyle asalak biri olma diye seni durtuyor birseyleri gor anla diye ama bosa :) hic bir sey olmaz net
Evet başka soru
bak sorunun bile ne oldugunu bilmiyorsun :) nerede soru var burada :) neyse nasil anlayabilirsin ki :)
Evet işe yaramazım başka bir diyeceğin var mı
Evlenmeni istiyo s*ktir git diyor adam resmen knk... Büyüttüm ne halin varsa gör gibi bişi fjejksl
Evlenmek istemeyen me 👁️👄👁️
Ağa be ☠️ Nie bro
Git çalış belli bir yaştan sonra bazı babalar çocuklarını fazlalık olarak görüyor 18 den sonra özellikle de yediği içtiği gözüne batıyor
Çalışmam 1 gün zor dayandim insanlara
evden çalişmasını ogrenmen gerek bende senın gibiydim şu an evde çalişiyorum aylik iyi kazanıyorum.
Baban sana dünya hayatını anlatmaya çalışıyor olabilir...
Alakası yok
Bence babanın kalbini kır üzgün ol
Mutsuz ol belki baban seni önemser
Aylardır böyleyim s#kne takmıyor bir kaç gün sonra şehir dışına gezmeye gidecek anneme de böyle ev karısı die para vermiyor annem hiç alışveriş yapmaz ölü teyzemin kiyafetlerini giyiyor yıllardır
Benim babamda böyle olmaya başladı ama düzelttim ilişkimizi onun yaptığı işleri öğren araştır yatırım yapmayı öğren kripto parayı öğren babanı çokta kafana takma bak nasıl konuşcak bir insan bir insandan faydanlanmak için herseyi yapar...
Alma para isteme sende sal biraz hiçbişey isteme babandan
Temel ihtiyaçlarim için istiyorum sadece ama artık onu da istemiyecegim
İsteme boş ver çekil odana çıkma bile odandan
Öyle yapıyorum
En güzeli
Yalnız kalmak istemezsen konuşabiliriz
ahhahahahajja aynı kişi olabilir miyiz
bende erkek versiyonuyum
çalışmak bana göre değil
Evet olabiliriz djaoaksj sen nasıl başa çıkıyorsun
kız mezuna kaldım kaldığım günden beri git çalış diyo annem dün işe gittim ağlayarak çıktım 1 gün bile dolmadı sinirlerim bozuldu bağırınıp duruyorum ortada acıtasyon yapıyorum siz beni fazla görüyorsunuz diye susuyolar ama napıyım bu zamana kadar el bebek gül bebek büyüdüm çalışamam aşko
bana daha önce diyordu ama sonradan boşverdiler benı cunku anladılar bı bka yaramadıgımı :D
Sen gercekten bensin ben 1 gün dayandım çıktım çalismak istemiyorum ailelerimiz böyle yapınca gerçekten fazlalık gibi oluyoruz
of aynen valla ama cidden çalışamıyorum çok zor geliyo zaten sınav yaklaştı topuk okula kimse benden bi şey beklemesin
Aynen öyle böyle devam askom
ben doğurmasaydın bana mı sordun ya diyip ağlamaya başlıyorum kesinlikle ağlamak işe yarıyo en azından günü kurtarırsın çalışmaktansa hanahabahajja dene
Deniyorum bana sen delisin dedi babam artık fazla samimi değil gıcık oluyorum
şu an çalışmıyorum ama ilerde çalışacağım elbet sonuçta evlenmesi var bılmem nesı var var oglu var bunları ailem yapamaz onların gucu yetmez
benim babam tıp kazanmamı istediği için çalışmamı istemiyo ama annem zorla göndermeye çalışıyo ona da gittim molada hemen aradım annemi ağlaya ağlaya eve döndüm sinirlerim bozuldu ya asla çalışamam çok yorucu
ya evet meslek sahibi olunca tani ki mesleğimizi yapıcaz ama şu an saçma sapan yerlerde çalışmak çok saçma
boş ver çalışma sınava odaklan inş kazanırsın istediğin bölümü
kızların çalışmasına iyi bakmıyorum zaten kız dedıgın ev hanımı olur
inşallah sen de kazanırsın
İnş
evet ya kız dediğin ev hanımı olur ne çalışması tırnaklarım kırılıyo
sende ona soğuk yap patron kim göster ona
Öyle yapıyorum ama babam çok değişti anlamiyo
zkrr et o zaman takma kafana
Onun zoruna gidecek bir şey yaptın mı
Yaş kaç peki
ayrıl aşko
Asko ne ya
Heryerdesin artık aşko yazma sksks
@Cemrekaya701 askeri personel aşko
Çok zekisin anlamadım ya
@Cemrekaya701 peki aşko