Doğuştan yüz felci geçirdim? kendimi eksik hissediyorum?

Kendimi eksik ve özgüvensiz hissediyorum. Birgün benide seven olur mu diyorum
Anne karnında geçirdiğim bu hastalığın tedavisi yok. Amaa çokta belli olmuyor anca gülerken falan. Güzel bi kızım ama bundan dolayı çirkin görüyorum kendimi.
Benim gibi geçiren var mı?
Moral verin 😣
Doğuştan yüz felci geçirdim? kendimi eksik hissediyorum?
Cevapla