Beynim uyuşuyor gibi hissediyorum. Bir mesaj geldo mesaja bakıyorum aklıma bir şey gelmiyor yazacak. düşünemiyorum sanki.
Öğlen de bacaklarımdan beynime kadar uyumuştu. Ben mi evham yapıyorum
Beynim uyuşuyor gibi hissediyorum. Bir mesaj geldo mesaja bakıyorum aklıma bir şey gelmiyor yazacak. düşünemiyorum sanki.
Öğlen de bacaklarımdan beynime kadar uyumuştu. Ben mi evham yapıyorum
Beyin kanaması değil de başka bir şey olabilir. Oksijen yetersizliği de olabilir. Özellikle demir eksikliği yaşayan insanlarda kandaki oksijeni taşıyan alyuvar miktarı azdır. Bu nedenle kanında yeterli oksijen bulunmaz. Nefes alırsın ama ciğerine çektiğin oksijen kanına karışmaz. Bu nedenle beyin yetersiz oksijen olduğunda performansı düşük çalışır. Böyle bir durum da olabilir
Demir eksikliğim var zaten 4 gündür hapım bitti hemen etki eder mi öyle
Cevap
3Cevap
Beyin kanaması olsa buraya giremezdin muhtmelen çok şeapma knk
Bu kadar şeyi buraya yazdığına göre turp gibisin yawrum
Ohaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?