Böyle şeylere çok takıntılıyım. Asosyal olduğum için böyledir. Ama her geçen gün çoğalıyor. Kalabalıkta nefes alamıyor gibiyim. Benim gibi olan var mı?
Kalabalıkta strese giriyorum ve herkesin bana bakıp benim hakkımda konuştuğunu hissediyorum. Sizce neden böyleyim?
Merhaba, sizde öz güven eksikliği olduğu için bu böyle aslında. Olmayan şeylerde bile her an olacakmış veya olmuş hissiyatına kapılmanıza yol açıyor. Öncelikle şöyle düşünmenizde fayda var. Evet, kalabalıkları sevmeyebilirsiniz yani bunu değiştiremezsiniz belki ama o anda herkes bir işin peşinde ve o işini veya o eylemi gerçekleştirmek için bir toplumun içine karışıyorlar. Herkes bir amaç için orada ve kendi durumuna veya kendi arkadaş çevresinde odaklanmış vaziyette. Dolayısıyla siz de o amaçla oradasınız yani o yüzden size herkesin baktığını ya da sizin hakkınızda konuştuğunu düşünmeniz mantıklı değil. Kaldı ki konuşsa bile ne olacak ki? Onlar sizi kötüledi veya kötü konuştu diye bu sizin kötü olduğunuz anlamına zaten gelmez. Çoğu insan hakikatin peşinden gitmek yerine egosunu tatmin etmek adına insanları aşağılıyor ya da kötü konuşuyor. O yüzden böyle insanları takmayın kesinlikle. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bana da aynı şey oluyor. Sanki herkes bana bakıyor , bende rahatsız oluyorum. Ellerimi ceplerimden çıkarmadan yürüyemiyorum. Çok özgüvensiz bir insanım ve bundan çok rahatsızım. Bir de insanlarla sohbet ederken göz teması kuramadığımı fark biri konuşurken benle gözlerim başka yerlere kayıyor göz teması kursam bile söylediklerini anlamıyorum. Çok değişik bir şey galiba asosyallikten kaynaklanan bir durum.
Beninde eskiden öyleydi, herkes bana bakiyor herkesin gözü üzerimde hissi oluşurdu. Bu asosyal olmaktan kaynaklaniyor ve ozguvensizlikten oluyor, bu durumu kendi kendime atlattım. En kalabalık ortamda çatır çatır konuşuyorum geziyorum
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kalabalıkta strese giriyorum ve herkesin bana bakıp benim hakkımda konuştuğunu hissediyorum. Sizce neden böyleyim?