Kalabalıkta strese giriyorum ve herkesin bana bakıp benim hakkımda konuştuğunu hissediyorum. Sizce neden böyleyim?

Böyle şeylere çok takıntılıyım. Asosyal olduğum için böyledir. Ama her geçen gün çoğalıyor. Kalabalıkta nefes alamıyor gibiyim. Benim gibi olan var mı?
Kalabalıkta strese giriyorum ve herkesin bana bakıp benim hakkımda konuştuğunu hissediyorum. Sizce neden böyleyim?
Kalabalıkta strese giriyorum ve herkesin bana bakıp benim hakkımda konuştuğunu hissediyorum. Sizce neden böyleyim?
Cevapla