İnsanlar sürekli bana bakıyorlar gibi hissediyorum ya da gerçekten öyle ne yapabilirim?

Ben yolda yürürken her zaman birilerinin bana baktığını görüyorum yani tabiki bakabilirler bende önümden geçenlere bakıyorum ama bir süreden sonra rahatsız oluyorum her zaman bir yere dönsem bana bakıldığını görmekten. İstanbuldayım o kalabalıkta her zaman bön bön bakan biri oluyor. Yolda 100 kişi görsem dönüpte bakmayan 10 kişi oluyor sadece nerdeyse. Sizce bu sosyal fobi mi nasıl aşarım. belki dikkat çekiciyim diye bakıyorlardır turuncu saç uzun boy falanda yani ben değişik biri gördüğümde o kadar bakmıyorum bence bundan değil. sizce nasıl aşarım bunu?
İnsanlar sürekli bana bakıyorlar gibi hissediyorum ya da gerçekten öyle ne yapabilirim?
Cevapla