komik giyinmiyorum ve aslinda dönüp bakılacak bir seyim oldugunu da dusunmuyorum. neden olabilir :( kotu hissediyorum
bazen birbirlerine falan gosteriyolar
bazen birbirlerine falan gosteriyolar
Bunu dert etmeyin insanız illa belki giyim olsun belki fizik olsun belki ses tonu belki yürüyüş şekli vb illa bir şeyler ilgisini çekmiş olabilir o yüzden bakıyor olabilirler sorun etmeyin tabi öküzün trene baktığı gibi bakan varsa da kaş çatarak rahatsız olduğunuzu belli edebilirsiniz 😅
Cevap
5Cevap
Nasıl giyindiğini birine sordun mu hiç çirkin olduğunu düşünürsek 😜
giyimimi hoş bulurlar. boyum 173 kilom 64 ama ben kendimi kilolu hissediyorum , 2 kilo verdigimde iyi hissediyorum. 2 kilo da bu kadar kafaya takilmamali ama ne bileyim
bilmiyorum
Dikkat çekici olabilirsin ama farkında değilsindir
yani guzel olduğum soylenir ama o kadar da baktiracak kadar oldugunu dusunmuyorum ya
Öylesindir merak etme
Fiziğin iyidir
Güzel olabilirsin
o kadar guzel oldugumu sanmiyorum
Görmek lazım
Istanbuldami yasiyorsun
boy kılo kac
173 e 64
bak basen ve komple vıcudu senın zayıflatsbılırım
ıstermısın
zaten basen vs derdim yok ki. zayıfım da. karın bolgesi beni rahatszi ediyo
kuzum bnde aynı seyden basedıuorım bak dınle bnı musaıtmısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?