Hayatında "olmasaydı da olurdu"dediğin kişilere "tecrübe" diyebilir misin?

https://youtu.be/GFLhIQOV9Qw
Kişileri hayatımıza alırken gözümüzün gördüğü gibi olduğunu düşünerek alırız hayatımıza.
Öyle görmek istediğimizden belki de bilemiyorum.
Belkide ihtiyaç olundunduğundan öyle görürüz.

Aslında ben şu pencereden bakıyorum;
Her hayatımıza giren insandan birşeyler öğreniyoruz.
İyi ya da kötü bir tecrübe ediniyoruz bize kattıklarından ya da aldıklarından dolayı.
Sonunda "tamamen yanılsama" desekte...

Bu bağlamda;
Hayatında "olmasaydı da olurdu" diye düşündüğün kişilere "tecrübe" diyebilir misin?
Hayatında olmasaydı da olurdudediğin kişilere tecrübe diyebilir misin?
Hayatında "olmasaydı da olurdu"dediğin kişilere "tecrübe" diyebilir misin?
Cevapla