keşkeler olmasaydı hayat akışı nasıl ilerlerdi ?
keşke dediğiniz oldumu ?
keşke dediğiniz oldumu ?
cok oldu, ama yapacak birseyde yok.. o an icin pisman oluyor insan uzuluyorda dusununce elden birsey gelmiyor.. uzulsen keske desen o zaman geri gelecekmi? gelmeyecek. o yuzden onundeki firsatlara bakmaktir en iyisi./
keşkeler olmasaydı doğru sandığımız şeylerin aslında en büyük yanlışlarımız olduğunu göremezdik
Cevap
4Cevap
Binlerce defa keşke dedim... Ama sonra anladım ki boşu boşuna keşke demişim.. Ama böyle sağlam keşkelerim olmuştur, bir türlü değişmesini isteyipte olmayanlar..
hayattaki yol çizgimi bulamazdım... o keşkelerden ders çıkartıp yürüyorum bu hayatta.. keşkeler... :)
keşke sözü şimdiye kadar ki en saçma şey çünkü bir şeyi yaptığın zaman artık geri dönüşü olmaz ne yazık ki ve genelde keşkeyi kullanırım tabi o da ayrı bi mevzu :D hoş önemli bir şey için gerekmedi allaha şükür o keşke lafı :D
Keşke dediğim durumlar oldu tabi, ama sonra pişmanlığımın fayda etmeyeceğini benim şu an ki ben olmamı sağlayan şeyin yapmış olduğum hatalar olduğunu anladım. hayatımızda keşkelerimizinde bir hükmü var..
keşke şeytanın kelimesidir ... keşke yapmasaydım keçke söylemeseydim e olucağı varmış ki olmuş keşkelerden bi fayda yok ki ..kader işte ..ne yazıldıyssa o... gerisi boş
Keşke = Bir ziyandır.. Keşke'Lerin oLmaması ziyanın olmaması demek..
Keşke Keşke'Ler olmasaydı..
pişmanlık duyacagım herhangi bir durum yaşamadım.olmadı yani
pişman olmaya yaklaştığım her anımı boşver diyerek geçiştirdim keşke dememek için hata yapmamayı öğrenmeli insan
Çok oldu ama keşke demek yerine ders çıkarmak lazım.
Keskelerin arkasına saklanmak birşeyi değiştirmez o yüzden gerekiyormuş olmuş der geçerim.
oldu tabi ama pişmanlıklar tabi bir daha pişman olmamak şartıyla insanı akıllandırır
'Keşke'ler olmasaydı 'iyi ki' ler çoğalırdı.
o keşke sözünün amk ben
iyiliğin kıymeti kötü zamanda belli olur
oldu
olduu
evet oldu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar