Geçmişe takılı kalmak sizce bir tür psikolojik hastalık mıdır?

Genelde ben her zaman önüne bakan bir insanım yarının her zaman bugünden bugünün de dünden iyi olabileceğine inanırım benim için geçmiş hep geçmiş de kalmıştır iyi ya da kötü sadece bir anı olarak saklarım..
Ama son zamanlarda yeni tanıştığım insanlar olsun yakın arkadaşlarım olsun hep bir geçmişe takılı kalma sendromuna denk geliyorum ve genel de bu kadınlar da daha çok oluyor sizce bu bit tür psikolojik travma mıdır?
Geçmişe takılı kalmak sizce bir tür psikolojik hastalık mıdır?
Cevapla