Genelde ben her zaman önüne bakan bir insanım yarının her zaman bugünden bugünün de dünden iyi olabileceğine inanırım benim için geçmiş hep geçmiş de kalmıştır iyi ya da kötü sadece bir anı olarak saklarım..
Ama son zamanlarda yeni tanıştığım insanlar olsun yakın arkadaşlarım olsun hep bir geçmişe takılı kalma sendromuna denk geliyorum ve genel de bu kadınlar da daha çok oluyor sizce bu bit tür psikolojik travma mıdır?
Ama son zamanlarda yeni tanıştığım insanlar olsun yakın arkadaşlarım olsun hep bir geçmişe takılı kalma sendromuna denk geliyorum ve genel de bu kadınlar da daha çok oluyor sizce bu bit tür psikolojik travma mıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer