Kafamda rezil olduğum anları canlandırıp kendimi kötü hissediyorum ve bundan keyif alıyorum. Bu bir hastalık mı acaba?

Bir kere okula giderken Yollar buz tutmuş Tur Ben de düşmüştüm sonra kalkmaya çalışırken tekrar düştüm Bir kere de küçükken arkadaşımla kartopu savaşı yaparken tuvaletimiz gelmişti ama gitmedik ikimizde altımıza yapmıştık buna benzer olayları kafamda canlandırıp kendimi kötü hissediyorum Ne yapmam gerekiyor düşünmemem için 😖
Kafamda rezil olduğum anları canlandırıp kendimi kötü hissediyorum ve bundan keyif alıyorum. Bu bir hastalık mı acaba?
Cevapla