Altıncı hissinin kuvvetli olduğunu düşünen ve onun beni yönlendirmesine her zaman güvenen biriyim. Bir kişi, bir olay veya gözlemlediğim bir durumla alakalı düşüncelerim ve hislerim genelde her zaman doğru çıkar. Bu beni, bir karar vermeden ve harekete geçmeden önce doğru ve mantıklı karar vermemi sağlar. Kolay kolay hataya düşmemin önüne geçer. Kendime bu konuda güvenirim. Herşeye şüphe ile yaklaşan bir insan değilim ama. Bu sadece önemli bir karar almam veya duyduğum ve gördüğüm şeyleri sentezleme ve bir karara varma konusunda bana yardımcı olur. Yoksa benim yaşam tarzımı ve karakterimi etkilemez.
Hani altıncı his filan diyorlar ya o bende mevcut, hatta geçen yazlıkta tatildeyken doğum haritama bakıldı ve silezgilerimim öngörülerimin olduğu hatta mistik güçlerim olduğu filan söylendi. Düşününce evet bugüne kadar ne hissettiysem yanılmadım. Şüphe duyduğum ya da olabilir mi dediğim ne olduysa oldu. Müneccim gibiyim😅🤣🤣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Şüphe varsa şüphe yoktur! Hiç yanılmadım!!!
Adam burada şu arkadaşım, şu kankam ayağına kızlarla fingirdeşiyordu resmen gözümün önünde, ben bunu yer miyim yaa!! Yallah istediğin halt ye şimdi
Tüme varım Ve tümdengelim kullanıyorum Misal örnek veriyim Bir kişi başkasının arkasından konuşuyorsa Kusurlarını söylüyorsa Dalga geçiyorsa Sen kimsin ki senin arkandan konuşmasın Senin kusurları söylemesin Ana baba oğul karı farketmez Bu tüme varım Diğeri de Kürtler sevdiği insanlara sahip çıkar O zaman kürt hasan da sahip çıkma olasılığı çok yuksektir
Misal bir insan normal arkadaşken heyecanlı ve sabırsiz bir karaktere sahip O halde bu kişi duygusal ve sinirli olmasi Akli ile değil duyguları ile hareket ediyor Cunki sabırsız ve tahammül sınırı az O halde sen kimsin ki Senle ilişki halin de iken seni kırmasın Düşünmeden konuşmasın Inatcilik yapmasın bu da gözlem
Biz insanlar olarak Bu tür detaylara dikkat etmiyoruz Bunlar ufak detaylar gibi gözükse de Aslında bir insanın karakteri hakkin da En iyi bu şekilde bir sonuca varabilirsin