Ben asla affetmem. Kendime olan saygımı asla yitirmemeye çalışırım, hep korurum. Belirli ve net çizgilerim vardır o konuda ama affedemediğim için çok üzülüyorum ve beni bu duruma getiren, yanlış yapan kişiye çok kızıyorum. Ama yapacak bir şey yok. Peki siz birini affedip affetmemeye karar verirken bu durumdan özsaygınızın nasıl etkileneceğini düşünür müsünüz? Düşünürseniz sonuçta neyi tercih edersiniz? Aşk mı Gurur mu? diye de sorabilirim sanırım bu soruyu.
Eğer bunu affedersem kendime saygım kalmaz dediğiniz şeyleri affeder misiniz?
İnsanlar aşkın ne olduğunu bilmiyor, herkes seni çok seviyorum aşığım diyor ama en ufak bir şey de bırakabiliyorlar, gerçek aşk böyle bir şey değil, gurur yapılacak bir durum değil.