Çok sabırlı biriyimdir. Son zamanlarda sabrım maalesef çok fazla sınanıyor. Bu sabrın sonu selamet olur mu, emin değilim. 😄 Ama şöyle bir şey var konu sevdiklerimse, onların zarar göreceği bir durum varsa ortada sabırlı davranamam. Gözümü karartırım.
Sabrım çok yücedir ama onunda bir sınırı var. O sınır zorlanınca artık asi bir insan oluyorum. Bende sevmiyorum ama bu durumu işte sabır taşı çatlamıştır veya çatlamak üzeredir.