Kocaman teşekkürler sevgili @KürkMantoluHayri
Seçtiklerin mi yoksa vazgeçtiklerin mi karakterine daha çok katkı yapmıştır?
Kocaman teşekkürler sevgili @KürkMantoluHayri

Hayatta neler yaşayacağımızı önceden bilemiyoruz. Her anımız, her saatimiz, her günümüz bizim için bir sürprizden ibaret. Bir seçim yaparken, bunun sonucunda bize neler getireceğini asla bilemeyiz. En fazla tahminde bulunabiliyoruz. Böyle durumlar olumlu sonuçlar doğurduğu gibi, bize olumsuz geri dönüşler de yapabiliyor. Bir şeyi seçip seçmemek veya yapıp yapmamak bizim özgür iradememize kalmış bir durum. Akıl, mantık ve duygularımızla özgürce karar verirken, bu süreçlerin doğuracağı sonuçlar ise, bizim kontrolümüz dışında gelişebiliyor. İyi ya da kötü her seçimimiz bize bir tecrübe oluyor. Bu da bizim düşünce yapımızın ve karakterimizin üzerinde her zaman olumlu etkiler bırakır.
Est.
Her ikiside aynı oranda katkılar yaptı. Seçimlerim, elde ettiklerim ve yaşadıklarımla birlikte vazgeçtiklerimin serüvenide karakterimin çeşitli duvarlarını yükseltmeme yardımcı oldu.
EİG için teşekkür ederim.
Cevap
3Cevap
İkiside.
Seçtiklerimin de tecrübelerime katkısı olmuştur vazgeçtiklerimin de...
Her türlü ben kârlıyım böc ✌️
Hayatta kimseden vazgeçmem eğer karşımdaki benden vazgeçmiyorsa. Seçtiklerimi hala yanımda olanlar ki seçmişim bana bir şeyler katmıştır.
Tecrübe iyi ya da kötü yaşadığın olayların birikimidir. Yani hepsi.
Seçtiklerim kesinlikle daha çok katkı yaptı
Genel olarak yediğim darbeler
Vazgeçtiklerim
vazgeçtiklerim
ikiside bence :)
vazgeçtiklerim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar