Yahuu tabii ki ama dunyayi rezil etmeyi basaran biz. Kendimize belki yeni bir Mars (!) kurabiliriz. Elimizle herseyi mahfeden insanoglu yeni bir yapilandirmaya da girebilir... Ama ben venusu tercih ediyorum banane 😀
Alpha 7 Transformers evreninde bir gezegendi diye aklımda kalmış yanlış hatırlıyor da olabilirim. Güneş Sistemi dediğime göre gezegenlerle birlikte götürmen lazım :D
Onun için üst seviye medeniyet olmak lazım Dyson küreleri ile enerji toplayıp evrenin sınırlarını zorlayacak istediği gibi uzayda seyahat edebilecek vs vs biz daha doları sabitleyemiyoruz çok şey istiyorsun :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yeterki dünya olmasın neresi olursa olsun diyeceğim ama bir seçenek seçmem gerekiyor anladığım kadarıyla venüs olurdu 😏
Eh yani soru seç diyor yani :D
Seçtim 😏
Senin seçimin nedir 🤔
Burada soruları ben sorarım :)))
Venus tabii ki...
Yapisi bakimindan "kadin" versiyonuna daha yakin oldugu icin...
feminist bir yaklaşım olmuş :)))
Olabilir ama oyle dusunmedim. Kadin mizacina harbi daha uugun.. n Mars gibi degil 🙈😀
Mars'ın nesi var da aynı değil o. O
Mizaci sert sert.. I ih olmaz..
Mars'ın mı mizacı sert :D
Evet dunya ya benziyo... Ama yakin tarihte dunyaca oraya goceriz heralde 😀
hiç belli olmaz o iş o. O terraforming yapılması lazım yani insanlar için yaşanabilir bir hale getirilmesi lazım
Yahuu tabii ki ama dunyayi rezil etmeyi basaran biz. Kendimize belki yeni bir Mars (!) kurabiliriz. Elimizle herseyi mahfeden insanoglu yeni bir yapilandirmaya da girebilir... Ama ben venusu tercih ediyorum banane 😀
Tamam sen Venüslü ol Mars'tan sonra inşallah orayı işgal etmezler :P
O zamana kalmayiz zaten ; )
çok amin
😇👍💙
Hepsinde de yaşamak isterdim yeter ki Dünyadan uzak olayım😂
hepsinde nasıl yaşayacaksın :D birini seç :P
Yaşanır olsaydı, Jüpitere giderdim
Ben aslen oraliyim ☹️ ama gidemiyom işte
Buraya nasıl düştün 😱
Merkürde inecek var müsait yerde wtf🤣
KS uzay yollarına hoş geldiniz kemerlerinizi bağlamanizi ve güvenlik kurallarına uymanizi rica eder iyi yolculuklar dileriz.
Beyfendi açım yemek hizmetide var mı sjjs
Hanfendi artık uzay çağındayiz yemek yok artık hap var kırmızı ve mavi haptan var hangisini istersiniz 🤔
Mavi kdjdj
Matrixte kalacağım diyorsun yani :D
mars
kızıl gezegen 💙💙🧡🧡
Büyüyü evrene yayacağım diyorsun yani :D
evet lhugjyı😅😅
bilmem hangisi hoşuma giderse onda :D
Plüton
Neden en son gezegen kimse sonuncuya gelmez diye mi 🤪
Yok ya küçük zaten 😀 gezegen olarak sayilmiyordu hatta. Evet az kişi olur bir yer bulduk dunyadan uzak
X gezegeni de düşünelebilir 🤔 varlığı
Kesin değil ama
Kesin degilse olmaz
Bilim kesinlik ister
bilim de kesinlik yoktur yığılarak gider bilgi o. O
Asıl bilgi kesin değildir xd
Mod sevmem 🙄
Mod sevmem?
Hahahs konuyla olan alakası 😀😀 modumu sevmiyorum onu demek istedim 🤪
ne moddasın ki :P
Dengesizzz🤪
her zaman ki halin yani :P
Sen de haklisin 😀
Bunu her duyduğumda kenara 1 tl koysam şu an milyarderdim :D
Bugün de sana yakalim abi
yakalım valla
Ayyyyy
Ay bir gezegen değildir :)))
Ay🌑
yalnız ay bir gezegen değil :)))
Ay diye gezegen var iyi bak internete
Ay diye bir gezegen nerede var?
Yaz internetten bak
yazdım zaten dediğini bulamadım :)))
Var ay diye gezegen var mı yaz cevabı çıkar iyi günler
Ancak Güneş ve Ay bir gezegen değildir. Dünyamız gezegendir. Güneş ise küre şeklinde bir yıldızdır. Ay ise bir gök cismidir.
www.google.com/search
Arattırdım gene çıkmadı :))) iyi günler.
Güneş bir gezegen var parildayan
Güneş bir yıldızdır, gezegen değil iyi günler :)))
Evren gezegendir farklimsal aynalar
hiçbir fikrm yok :)
Neptün
Mars
Alpha 7
Güneş sistemi demiştim :D Transformer hayranı mısın :D
Transformers?
Alpha 7 dünya benzeri bir gezegen ama transformarsta duymadim hiç.
Güneşi götürüz oraya 0 sıkıntı.
Alpha 7 Transformers evreninde bir gezegendi diye aklımda kalmış yanlış hatırlıyor da olabilirim. Güneş Sistemi dediğime göre gezegenlerle birlikte götürmen lazım :D
Yenisi kurmak bize kaç olur 🤝
Onun için üst seviye medeniyet olmak lazım Dyson küreleri ile enerji toplayıp evrenin sınırlarını zorlayacak istediği gibi uzayda seyahat edebilecek vs vs biz daha doları sabitleyemiyoruz çok şey istiyorsun :D
İmkansïz değilse neden olmasın...
Dolar hakkïnda konu açarsakk ikimizide şafak operasyonuyla alırlar knk 😂
fetöcü diye içeri atarlar boş ver daha iyi devlet bakar :D ekmek olmuş 4 tl içeride olmak daha mantıklı :D afla çıkarırlarsa o kötü :D
Kapatin kapiyi burasi iyi sksksksk
hahaha aynen :D
Yasamak istemezdim