Ben başlıyorum: Venüs gezegeninde yaşamak isterdim. Çünkü sanatın, yaratıcılığın, güzel duyguların ve aşkın gezegeni.. Bunların içinde olduğu bir gezegende yaşamak müthiş olurdu.. Gezegenlere psikolojik yorumlar katın hangisi sizi nasıl ifade ediyor? Neden o gezegende yaşamak istersiniz? #Princessaxasöyle 😇
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru
Dünya harici bir gezegende yaşasan bu hangi gezegen olurdu?
Hiçbiri yaşanılabilir değil ki :D Merkür desem güneşe vuran yüzeyi 400 derece gölgede kalan yüzeyler -170'e kadar düşüyor. Böyle yaşamın içine tüküreyim. :D