21 yaşındayım hala dizideki karakterin yerine kendimi koyup hayaller kuruyorum, anormalim değil mi?

21 yaşındayım hala dizideki karakterin yerine kendimi koyup hayaller kuruyorum, anormalim değil mi? :D :d
21 yaşındayım hala dizideki karakterin yerine kendimi koyup hayaller kuruyorum, anormalim değil mi?
Cevapla