Rüyada gordugum eskiden hoslandigim kiz?

En son 7 sene once lisede karsilikli olarak hoslandigimiz bir kiz vardi. Kizla lisenin sonlarina dogru konusmaya basladik ama birbirimize acilamadan ayrildi okullarimiz. Lise bittikten sonra 2 sene unutamadim onu. 2 senenin ardindan yavas yavas ona olan duygularim eriyip bitti, zaten hic gormedim bir daha onu liseden sonra. Bazen aklima geliyordu ya da ruyama giriyordu ama unutuyordum. Son iki senedir de tamamen cikmisti aklimdan.

Gecen gun ruya gordum. Kuzenlerle bir binaya girerken iki asansor vardi, karsi asansore o kiz bindi, bir anda karsima cikinca ikimiz de sasirdik. Beni kendi asansorune davet etti ama kabul etmedim. Onun asansoru asagi indi, ben de pisman olup merdivenlerden hizlica kosup ona yetistim ve ozur diledim, gulumsedi. Disari cikip yuruyup konusmaya basladik. Lise bittikten sonra Kars'a yerlestigini soyledi. Biraz sohbet ettik lisedeki gibi. Ardindan ben uyandim ve tekrar aklimda bu kiz. Ne yapacam bilmiyorum, ne guzel unutmustum bu kizi ara sira ruyama giriyor.

Rüyada gordugum eskiden hoslandigim kiz?
Cevapla