Kafayı yemiş gibi hissediyorum hayal dünyasında yaşıyor gibiyim?

kısaca anlatayım şu an nefret ettiğim bir yerde yaşıyorum ve inşallah 1 ay sonra kurtulacağım fakat kafayı yemiş gibiyim bir şey izliyorum, dinliyorum hemen kafamda uyarlıyorum kendim orada yaşarken bunları yaparız diye mutlu oluyorum hayallerimde resmen uyuyorum rüyamda gideceğim yeri sevdigim insanları görüyorum uyanıyorum aklım orada oluyor bazen neredeyim diye düşünüyorum yemek yerken ders çalışırken hep aklımda orası ve sevdiğim insanlar var her şeyi kafamda uyarlamaktan yoruldum farketmeden yapıyorum hayal dünyasında yaşıyor gibiyim nasıl çıkacağım bu işin içinden?
Kafayı yemiş gibi hissediyorum hayal dünyasında yaşıyor gibiyim?
Cevapla