Hayal dünyasında yaşıyorum (şizofreni belirtisi olabilir mi)

Bazen sanki hayal ettiğim seyler gerçekmiş gibi davraniyorum ve mutlu oluyorum. Mesela sanki bir jeepim varmis gibi geliyor bana. Bununla beraber çevremdeki insanlara yalan söylüyorum ama bana yalanmış gibi gelmiyor sanki gerçek gibi . psikolojik bir rahatsizligim oldugundan supheleniyorum psikologa gitmeyi düşünüyorum sizce gerek var mi ?

Son bir aydir çok hayal kuruyorum ve bu yapmam gereken işleri aksatiyor . Hayallerimle sanki gerçek gibi mutlu oluyorum.ne yapmalıyım
Hayal dünyasında yaşıyorum (şizofreni belirtisi olabilir mi)
Cevapla