
#mavimelek

İyilik ve güzellik peşinde koşan samimi insanları kaybetmeyi hiç istemem. Onlar bu ülkenin mihenk taşlarıdır. Ayaklarına Rabbim taş değdirmesin. Yolları hep açık oldun inşallah. 😎🌸🤗
İnsan kıymeti bilen kişileri kaybetmek istemem, laf olsun diye konuşmayan düşünceli yüreği merhamet iyilik dolu kime nasıl davranması gerektiğini bilen güler yüzlü etrafa neşe saçan kişiler her ortama herkese lazım ama ne yazık ki insanoğlu olarak çoğu zaman bu kişilerin kıymetini bilemiyoruz ellerimizden kayıp gidiyor. İnsanoğlu çiğ süt emmiş her şeyi yapar derler bir yandan doğru, bir şeyin değerli olduğunu anca kaybedince elimizden gidince anlıyoruz ama iş işten geçiyor. Keşke her zaman kaybetmeden insanların değerini anlayabilsek..
Önemli olan o insanları kaybetmekten değerini bilmek. Bazen de bazı insanları kaybetmek gerekir gerçek yüzlerini anlamak için
Haklısınız bazıları kaybetmeye değer bazıları asla kaybedilmemeli
Teşekkür ederim kıymet bilenlere denk gelmeniz dileğiyle 🙂
Cevap
19Cevap
Vicdan ve merhamet duygusu yer etmiş adaleti tam olan kişileri
Teşekkür ederim ve iyi insanların kaybetmek istemem 😇
Rica ederim :)
İyi insan yoktur bu birincisi ikincisi insanları kaybetmekten çekinmem.
Bu tezine katılmıyorum iyi insanlar elbet varlar.
Beni kırma pahasına da olsa dürüst olan insanları kaybetmek istemem.
Umarım hep öyle dürüst insanlar olur hayatınızda :)
Umarım 🙏
Böyle insanları herkes üzüyor ve kırıyor.. bir kere bile kaybetme korkusu yaşadıklarını görmedim..
Belki kırılıyorlar ama sonra bir şekilde ayağa kalkıyorlar Elif gibi
Hiç bir insan erişilmez ve yüce değildir ne kadar değer o kadar değer veririm kaybetmeyi göze alanı kaybetmekten de korkmam
Ne güzel bazen de bazı kişileri kaybedersin böylece daha iyi anlarsın :)
Bende iyi izlenimler ve iyi değerler bırakanı zaten kaybedecek bir soylemim davranışım olmaz onların da bana olmaz neticede kaybettiğimiz de kaybetmeyi kayıp edilmeyi hak edilmiş olarak düşünürüm
Genel bir temenni idi üstünüze alınmanıza gerek yok
Üstüme almıyorum bende genel bir anlam da ifade ettim kişisel düşüncelerim doğrultusunda da
Alzheimer hastalığı olan insanları ve çocukları kaybetmekten çekinirim.
Hayatta kimseyi kırmamak benim çizgin bu çizgiye çıkmak istemiyorum
Bana iyi gelen insanları kaybetmekten korkuyordum hep korktuğum başıma geldi kaybettim
Daha güzel bir Dünya mümkün ve güzel insanlar iyi ki var... 🥰🥰😇
Güvenebileceğim insanları kaybetmekten korkarım. Sen peki
İyi niyetinden emin olduğum nice güzel insanları kaybetmekten çekinirim.
Artık öyle bir çekincem kalmadı...
Peki neden?
Belki de gitmeleri daha hayırlı idi. Teşekkür ederim :)
Melek gibi insanları kaybetmekten çekinirim.
Detaya katılıyorum abla
Çekinmiyorum gider gider
Çeknmiyorum herkes gitsin
Artık kimseyi kaybetmekten çekinmiyorum.
Neden
Belkide onlar değer bilemedi kendileri kaybetmeyi seçtiler.
Peki
Rica ederim, ismim buket değil.
Bilmukabele
Özlemişim ablamı... Sizin gibiler diyelim
Estağfurullah kardeşim
Peki onlar bizi kaybetmekten neden çekinmiyorlar?
Beni kaybeden diyorum ve gidiyorum
Sexe düşkün insanları kaybetmekten korkarım xd
Kendinden sakınan, kıyamayan insanları
Dürüst insanları
Sevdiğim insanlar...
İyi insanlar
Korkmam hiç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?