1999 lu Abim çalışmıyor kim haklı ne yapmalıyız?

Abime babam ve annem çok baskı yapıyorlar ençok babam yapıyor her gördüklerinde çalış artık diyorlar lafla sıkboğaz ediyorlar anlıyacağınız abim ben niye çalışıyorum zevk alacağız diye yapmasaydınız banane eşşek gibi bakcanız diyor 1999 lu 22 yaşında kaçkere evden kovdular sokakta yattı 2 ay inat sokakta kalmasına ragmen evsiz yasarim dilenirim calismam diyor kim hakli ne yapmaliyiz surekli kavga ediyorlar evin huzuru kalmadi
1999 lu Abim çalışmıyor kim haklı ne yapmalıyız?
Cevapla