Kardeşim 27 yasinda işsiz benim yapabilecegim ne olabilir sizce. ben ona nasil is bulurum?

banam onu kucuklugunden hic sevmedi. kendine ortaj mi gordu ne yapti bilmiyorum.. kucikken harclim icin surekli doverdi onu. cocuk yakisikli 27 yasinda. ama hic hevesk yok. lise doneminde halalarim babami doldurdular bide ona karsi. liseyi birakti. sonra cok sukur sonradan bitirdi. bizden gizli. cok ofkeli. evden disari cikmiyo. cok gururlu bide. babam psikolojisini boyle yaptii.. cunku oyle alisti. paea olucaktiki sosyal cevresi olsun. babam para vermedi. neyse. dededen kalma miras da yok. babamin iyi geliri var ama ondanda hayir yok. erkek adam. sigortasi hicbiseyi yok. yarin oburgun ne yapacak parasiz pulsuz. yyaa ben onun surekli bisey yapmak istiyorum ama nasil? ne yapabilirim sizce? (duzenli maas sahibi olmasjni ve evlenmesini istiyorum)
Güncellemeler
+1 yıl
yaziyorum boylee cikiyo harfler. klavyem kucuk. anladiniz bence? ne oluur bir akıl verin bana?
Kardeşim 27 yasinda işsiz benim yapabilecegim ne olabilir sizce. ben ona nasil is bulurum?
Cevapla