Kardeşim de, ben de depresyondayız ve çalışmak istemiyoruz. Sizce ne yapmalıyız?

Kardeşim de ben de okumak ve çalışmak istemiyoruz daha doğrusu olması gerektiğini düşünsek bile ikimiz de depresif hissediyoruz ve evden çıkasımız yok anksiyetemiz oluştu ben ilâç kullanıyorum artık kimse de derdimizi anlamıyor herkes yargıladığı için anlatamıyoruz ama hiçbir şey yapmak istemiyoruz belki de çoğu kişi böyledir ama böyle bi düzende çalışmak insanı tüketiyor sanki moralim sıfır bitik bir hâldeyim sonumuz ne olacak bilmiyorum

Kardeşim de, ben de depresyondayız ve çalışmak istemiyoruz. Sizce ne yapmalıyız?
Cevapla