Sosyalleşmek istememek, evden dışarı çıkmak istememek gibi sorunların geçmesi için ne yapabilirim?

Teknoloji bağımlılığımın getirdiği üşengeçlikten dolayı mı bilmiyorum ama evden dışarı çıkmak istemiyorum. Kendimi içe dönük bir insan olarak tanımlarım ama yalnız geçirdiğim vakitlerde bile hiç bir şey yapmak istemiyorum, bir işe başlamak bana çok zor geliyor. Ailemle arkadaşlarımla iletişim kurmuyorum. Bu sorunun geçmesi için ne yapabilirim?
Sosyalleşmek istememek, evden dışarı çıkmak istememek gibi sorunların geçmesi için ne yapabilirim?
Cevapla