Merhaba arkadaşlar ben 23 yaşında biriyim ablamın kaşar olduğunu biliyorum?

Her önüne gelene veren ve bununla gurur duyuyor. Bunu bir çok kişiden duydum. Eski nişanlıları dahil. Babam birşey yapmıyor. Annem de aynı. Bana onunla iyi olmamı söylüyorlar. Ayrıca çok lanet ve sinsi bir insan her zaman bana zararı dokunmuştur. Onu reddettiğimi söyleddim. Ama böyle yaptığım için bana ailem kızıyor ve karşı geliyor. Ne yapmamı önerirsiniz acil yardımınıza ihtiyacım var ne yaptıysam boşuna inandıramıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaş ben bunun bana layık olmadığını reddettiğimi bana hep küçüklükten beri zararı dokunduğunu taciz ettiğini yanımda biriyle beraber olmak istemesini böyle daha heycan verici olacağını. Biliyor musun? Onun benim kötülüğüm için üniversite tercihlerimi değiştirdiğini. hayatımın 3 senesini zehir ettiğini biliyor musun. Ona rağmen onun haklı görülmesini kabulleneyim mi?
Annneme söverken ona köpek gibi davranırken onu korumayım mı.
Merhaba arkadaşlar ben 23 yaşında biriyim ablamın kaşar olduğunu biliyorum?
Cevapla