Dertlerinizi anlatmak size iyi geliyor mu?

Ben dertlerimi hiç tanımadığım bir insana anlatmak isterdim. Hiç tanımadığın birini daha sonra hayatında görmeyeceğin rahatlığı ile çoğu şeyi anlatabileceğimi düşünüyorum. Bu yüzden tanımadığım bir insan gerekiyor. Ben çok sosyal bir insan olmadığımdan dolayı da böyle bir girişimde bulunamıyorum. Aslında bunun nedeni karşı tarafın yanlış anlaması ve rahatsız olabileceği olasılığı. Bu yüzden dertlerimi içime atıyorum.
Siz derdinizi anlatınca rahatlıyor musunuz? Benim anlattığım şey sizce mantıklı mı?
Dertlerinizi anlatmak size iyi geliyor mu?
Cevapla