Kendimi beğenmiyorum herkesten utanıyorum sokağa çıkamıyorum kimsenin yüzüne bakamıyorum?

23 yaşındayım Yakışıklı biri değilim belki normal tipte biri bile değilim ama ona rağmen bu zamana kadar bu tipsiz halimle 2 sevgilim oldu ve uzun sürdüler tipsiz olduğumu biliyordum ama en azından kendimle barışıktım insanların benim hakkımda ne düşündükleri önemli değildi insanların yüzüne bakabiliyordum yakışıklı olmasam bile kendimi beğeniyordum ve hayatıma biri girdi uzun yorucu bir ilişkimiz oldu ve bu süreçte o kadar çevremden soyutlandımki kendime olan özgüvenimi kaybettim kimseyle konuşmadım kendimi herkesten uzaklaştırdım evden çıkmadım ve ayrılık sürecinde çok üzüldüm çok stres yaşadım ve saçlarım dökülmeye başladı eski saçlarımı kaybetmeye başladım tipim iyi değildi ama bu süreçte daha kötü olmaya başladı şu an evden çıkamıyorum çıktığımda maskemi çıkarmıyorum maskesiz olucağım yerde bile yüzümü açmak istemiyorum kimsenin yüzüne bakamıyorum balkona çıkarken bile biri geçerse yoldan yüzümü çeviriyorum yolda 1-2 saniye maskemi çıkarıp özgüven gelse bile yanımdan biri geçince sanki bana bakıp iğreniyormuş gibi hissediyorum bırakınbi kızla yüz yüze gelmeyi bir erkekle bile yüz yüze gelemiyorum kendimden utanıyorum aynaya bakınca moralim bozuluyor bu yüzden sosyalleşemiyorum eskiden tipsiz bile bulsam kendimi insanların yüzüne bakabilirdim şimdi zil çalsa kapıyı açarken yabancı birimi eğer öyleyse yüzüne nasıl bakcam diye düşünüyorum
Kendimi beğenmiyorum herkesten utanıyorum sokağa çıkamıyorum kimsenin yüzüne bakamıyorum?
Cevapla