"Kesin ağzından laf alacağım şimdi, saf bu kız/adam vs. " diyerek kendini iç sesiyle tatmin eden ve karşı tarafı kandırdığını sanan tiplerden nasıl kurtulur sunuz...✔#Acid_Qeenn.🧚♀️
Sizi saf ve oyuna getirdiğini sanan kişilerden sonsuza dek kurtulmanın bir yolu var mı?
Kurtulmanın en kes (k) in yolu, kendi taktiğiyle vurmaktır. Ava giden avlanır misali. Ağzınızdan laf almaya çalıştığını fark ettiğiniz an, onu amacının farkındayım ama buna izin vermem diye cevap vermeniz bile onu sizden uzak tutacaktır. Ya da onu oyuna getirdiğiniz zaman sizinle aşık atamayacağını anladıysa da depar atarak kaçar oradan.
Saf mıymışım? Oyuna mı getirilmişim? Güzel oyun. Zevkle izledim. Kendi akıllarına asla güvenmeyen, ne denli yetersiz tipler olduklarını başta kendileri çok iyi bilen, biraz olsun özgüven kazanmak için şeytanın sufle verdiği kişiler sonsuza dek olacaklar. Kıyamet kopana dek... Bir başkasının aklıyla yücelmeye çalışmaktır bu. Ben salağa yatamıyorum. Mesafemi derinleştiriyorum. Bana tuzak kuranlar olunca, onlarla salağa yatılan bir tavırla yine de dost kalmam. Ani uzaklaşmalarım aniden farkedilir. Bu kişileri ilahi adalete havale ettim. Allah ilgilenir. Bilir güzel Allah'ım onları. Ben şimdi güzelliklere odaklandım. Saflığımı seviyorum. Oyunları da. Tertibleri de çok severim. İlahi adalete hayranım. Allah'ın kurduğu tuzaklara aşığım. Ben buyum. Amin...🦄🍀🍏⭐❤️
Bunu yaşadım, oyuna ve tuzağa da düştüm. Kimseye laf söyleyemeyen ürkek beni tuzağa düşürdü, kuyumu kazdı. Çok kızdım kendime nasıl kandım o yılana oyununa düştüm diye çok kızdım kendime. Sonra ayağa kalkınca o yılanın canını okudum. Yapılanın bedeli olmalıydı. İncindi, incittim. Engelledim, ağır ağır laflar soktum, tehdit ettim üstü kapalı.. Karakterimin dışına çıktım biraz, davetlerine icabet etmedim, sildim, engelledim, suratımı yıktım, nefretle baktım, cuma mesajı attı ve sildim (wp'den sildiğimi biliyor, görüşüyorum, aramıyorum, sormuyorum, selam vermiyorum, yapacağımı yaptım, bedelini ödettim.. Bir daha buna cesaret edemez kimse, çünkü canlarını okuyacağımı biliyorlar, canlarını yakacağımı biliyorlar ve beni bir daha bulamayacaklarını biliyorlar
@1Dehliz1Zirve Burdan birisi ya da birileri değil. Burdaki arkadaşlara hakkımı helal ediyorum. Reel hayattan birisi akraba müsveddesi.. Hak etti, utanmaz hala bana selam gönderiyor.. Affetmeyeceğim. Sevmediğim, beni enkaz altında bırakan, saflığımla eğlenen yılan/yılanlar.. Birbirlerini sevmedikleri halde birbirlerinin yalakalığını yapan iftiracı sahte boş vasıfsızlar. Aralarında asla bulunmak istemediğim kişi/kişiler.. Gereksizler yani
o an öyle sansın sonra onu öyle bir hayatımdan çıkarıyorum ki fark ettiğinde sicim gibi yağan yağmurun altında kalmışta sığınacak bir yeri yokmuş gibi hissediyor
İlişiği tamamen kesmek, sosyal medyadan engelemek, aramalara ya da maillere dönmemek, sokakta görse dahi devam etmek, merhaba nasılsın dese bile harika deyip yola devam etmek
Ben sır vermem ketumum Insanların kusurlarını soylemem ( dedikodu olarak ya da eğlence amaçlı dahil ) Bu yüzden ağzımdan laf almak zordur Belki çocukken almış olabilirler 🤔🤔