İnceldiği yerden kopsun diyen mi, inceldiği yere düğüm atan mısın?

İnceldiği yerden koparsa koparmak vefasızlık mıdır, inceldiği yere düğüm atmak sadakat mıdır?
İnceldiği yerden kopsun diyen mi, inceldiği yere düğüm atan mısın?

Duruma göre inceldiği yerden kopmakta olan ipi koparmak bazen vefasızlık bazen de kurtuluştur. Kiminle ne yaşadığına göre bu değişkenlik gösterir.
İnceldiği yerden koparmak yerine oraya düğüm atmak kolay olmasada o ipin en sağlam yeri artık orasıdır. Bunu başarabilmek sabır azim sadakat ister. Fakat aynı yere tekrar dokunulması işte en çok acıtan yer yine o sağlam yerimiz olur.

İnceldiği yerden kopsun diyen mi, inceldiği yere düğüm atan mısın?
Cevapla