Aniden gelen "Ölürsem her şeyden kurtulurum bütün sorunlarım biter" düşüncesi bir tek bende mi oluyor?

Öncelikle psikolojik bir rahatsızlığım yok. Yani deli değilim. Gayet normal aklı başında bir insanım ama aniden Ölmeyi düşünüyorum. Hem merak ediyorum acaba nasıl bir şey? Ne hissediyorsun ölürken? Ayrıca sorunlardan kesin olarak kurtulurum diyorum. Yaşamak sanki bir işkence gibi geliyor.
Aniden gelen "Ölürsem her şeyden kurtulurum bütün sorunlarım biter" düşüncesi bir tek bende mi oluyor?
Cevapla