
Böyle saçma sapan bir şeydi işte..
Farkında değildim ben..
Bu yüzden yüklediğim anlamlarda büyüktü işte..
Sonra..
Bir tokat gibi yüzüme çarptı her şey..
Kendime gelmem zaman aldı yine de..
hele kabullenmek..
Bak en zoru da o..
Olmayacakmış aslında hiç..
Neden olacakmış hissine kapılır ki insan..
İnsan zaman zaman farkında olmadan bazı konulara kendini kaptırır. Bu kimi zaman bir duygusal yakınlık olur hiç olmayacak birisine kimi zaman bir hayal kurarsın olacağına inanırsın bir terfi alacağın konusunda kendini kandırırsın..
Sana karşı dürüst olmayan birisinin sözlerine kanar farkında olmadan ona kaptırır inanırsın bir şeyleri umarsın dilersin istersin ya da. ancak o zaten olmayacak bir şeydir..
bunu nasıl fark ediyorsun? yani olağan dışında bir şeyler geliştiğinde hayatında onun gerçekten olup olmadığını nasıl fark edersin? gerçek değilse nasıl vazgeçersin
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer