Farkında olmadan olmayacak bir şeye kendini kaptırdığında , bundan nasıl vazgeçersin?

Farkında olmadan olmayacak bir şeye kendini kaptırdığında , bundan nasıl vazgeçersin?


Böyle saçma sapan bir şeydi işte..

Farkında değildim ben..
Bu yüzden yüklediğim anlamlarda büyüktü işte..
Sonra..
Bir tokat gibi yüzüme çarptı her şey..
Kendime gelmem zaman aldı yine de..
hele kabullenmek..
Bak en zoru da o..
Olmayacakmış aslında hiç..
Neden olacakmış hissine kapılır ki insan..

İnsan zaman zaman farkında olmadan bazı konulara kendini kaptırır. Bu kimi zaman bir duygusal yakınlık olur hiç olmayacak birisine kimi zaman bir hayal kurarsın olacağına inanırsın bir terfi alacağın konusunda kendini kandırırsın..

Sana karşı dürüst olmayan birisinin sözlerine kanar farkında olmadan ona kaptırır inanırsın bir şeyleri umarsın dilersin istersin ya da. ancak o zaten olmayacak bir şeydir..

bunu nasıl fark ediyorsun? yani olağan dışında bir şeyler geliştiğinde hayatında onun gerçekten olup olmadığını nasıl fark edersin? gerçek değilse nasıl vazgeçersin
#DengesizBirAdam
Farkında olmadan olmayacak bir şeye kendini kaptırdığında , bundan nasıl vazgeçersin?
Cevapla