Bugün bir kuzenimle daha tanışmış bulunmaktayım. Kendisi 123. Kuzenimmiş, oturduk çay içiyoruz.
Annem; neden şaşırdığıma şaşırıp duruyor. Bu arada kuzenim 42 yaşında
Annem; neden şaşırdığıma şaşırıp duruyor. Bu arada kuzenim 42 yaşında
Hayır, aralarında tanımadıklarım var.
Aynı şehirde oturduğumuz halde görsem tanımayacağım halam ve amcam bile var. Akraba çevremiz biraz geniştir. O yüzden hepsini tanımam mümkün olmadı. Böylesi de iyi oldu. Akrabalar fuzuli insan kalabalığıdır.
Ben de çoğunu tanımıyorum, biraz değil fazla kalabalık
Cevap
6Cevap
Hiç tanışmadıklarım var. Çok da lazım değiller..
Hepsini tanımıyorum ve aileleri de dahil tanımak istemiyorum hiç birini ama 42 yaşında kuzenim var benim de biliyorum😄
Yalnız değilim
Yani bazılarının isimlerini biliyorum sadece yeni nesilimizi çok tanimiyorum jsjsjs bizim ailede çok kalabalık olunca
Dedemin 125 torunu var çoğunu tanımıyorum. Torunlarının çocuklarını zaten hiç tanımıyorum. Anne tarafımdaysa kaç kuzenim var onu da bilmiyorum.
tanıyorum tabe de kaç taneydi sayayım 22 tanecikmiş
Gelsinler kapışak
en büyüğümüz 27 yaşında nası kapışıcas ya 42 yaşındakilerle
Neyy yüzyirmikaç? Tanıyorum da tabi bilmediklerim varsa bilemem djsnjd
123
Ali 😄
Efendim
Yüzyirmisekiz milyar nerede sjshshh
Evet hepsini tanıyorum.
Yuh deden Cengiz han mı? 😃
Biraz kalabalık olabiliriz
Yarısından fazlasını tanımıyorum. Nerede çokluk orada bıkluk :D
Kişinin aile veya akraba bakış açısına göre değişir tabi.😄
Bütün kuzenlerimi tanıyor muyum emin değilim ama senin kadar çok kuzenim olduğunu sanmıyorum
Zaten toplamda 5 kişiler o yüzden zor olmuyor :)
Aa cidden mi
Biraz transfer edebilirim 😂 çok var
Bir çoğu yaştan vefat etmiş. Çocukları dahi benden büyükler.
Bu şey değil mi ya ben
Kalabalık aile olma sorunu. 55 yaşında kuzen çocuğu var amca diyorum adama. Adamın çocuğu benimle yaşıt. Kuzenimin torunuyla akranım bundan büyük problem yok akraba ilişkilerinde.
Benden küçük dayım var asdfg
Çok var ya ama hepsini tanıyorum
Ben hala mi tanıyorum kuzeni geçtim 🤦♀️🙄
Hıığ
*tanımıyorum olucaktı kflskdhjf uykusuzluktan ne yazdığımı görmüyorum
Halalarımı bile tam tanımam sfsff
Ayıp ayıp. d
Tanıyorum zaten 5 tane var
İyiymiş
Aynen hepimiz aynı şehirdeyiz ister istemez tanıyorsun djfks
Hepsini taniyorum vala
Ben de bu sene bitiricem inşallah
Kolay gelsin karşim😀
Eyvallahh brom.
Valla söylemeden geçemeyeceğim, bir kaç denk geldik senle, biraz da görüşlerde gördüm. Takdir ederim seni hem efendi hem ağır başlı hem de çizgisi güzel bir insansın. Bozma
Çok tesekkür ederim kardeşim sende çok duzgun bir insansin sağolasın🙏
Anne tarafı evet ama baba tarafı hayır.
Tanıyorum
evett
Aşiret misiniz?
Evet
Hayır
Ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?