Sosyal medyada kurulan ilişkiler ve arkadaşlar doğru geliyor mu?

Şahsi fikrim sosyal medyadan arkadaşlık oluyor ama belli bir zaman sonra bağı ilerletmezseniz kopuyor. Bir kaç arkadaşım vardı biriyle itikadı bir sorun oldu o yüzden benle küstü, bir arkadaşım mesaja geç cevap verdiğim için küstü. Sosyal medyadan olan ilişkilere hiç deginmiyorum zaten haram birde bana çok samimi gelmiyor hayatımda bir kere yaşadım oda ilişki falan değildi zaten sonunda sen çok özgürsün evlenince ben seni çok döverim ağzını burnunu kırarım dedi oda konuşmayı kesti haram işte her zaman mutsuz bitiyor şahsen sonu her zaman mutsuz bitiyor.
Sosyal medyada kurulan ilişkiler ve arkadaşlar doğru geliyor mu?
Sosyal medyada kurulan ilişkiler ve arkadaşlar doğru geliyor mu?
Cevapla