Yapacağım en büyük kötülük gitmek olur bir insana. Yanında olmamak ihtiyacı olduğunda duymamak. Bunu yaptım ve pişman değilim haketmistiler. Oh olsun bile diyorum. Beni de o şekilde bıraktılar çünkü. Ikinci defa canımı yakamaz bir daha bende o sans bir defa olur ancak. Biri seni bir defa üzere o hata onun. Ama ikincisi olursa affettigin için senin hatan olur. Onun harici kimseye kötülük yapmam ve mümkün mertebe kötü de olsam o kişiyle merhamet ederim. Ama iste bazen içiniz acir ya anlarsınız o insanı artık istesenizde içiniz almaz bir daha o raddeye gelince acıma uzaklaşıyor
Bilerek ve isteyerek asla kötülük yapmadım. Bilmeden yaptığım bişey onu etkileyecek dahi olsa, hissetsem döner sorarım.. Yapmak da uğramasın hayatıma..
Elimden geldiği kadar bu konuda dikkatli olmaya gayret ediyorum. Hepimiz insanız illa ki birileri kötülüğümüz dokunmuştur. Fakat bunun farkına vardıysam telafi etmek için elinden gelenide yaparım muhakkak. Kimse benim yüzümden mağdur olmasın mümkünse..
Evet, hak etmişti.. Ben bir insana yanlışlıkla çarpsam kaç kez özür dileyecek bir insanım ama hayatımın içine eden, beni kendimle kavga ettirmeye çalışan zavallı sinsiler hadlerini bilecek, bildiririm ve acımam
Kimseye bilerek kötülük yapmam Ama hakedene hakkını veririm bana kötülük eden cevabını alır kimse üstün görmesin bu işler karşılıklıdir bende neyse o düzgün olan insan zaten kendini kalitesi ve olaylara bakış açısı ile anlar genel olarak bende
Birine kötülük yapıyorsa şşş akıllı ol gibiisinden dürtmüş olabilirim😂 Direk olarak kimseye kötülük yapmam yapamam , ama canım yerine koymaya kalkan olursa şaapabılrim dksks