
her zaman pozitif birşeylerden bahsediyoruz birazda negatif olduğumuz durumlardan bahsedelim mi?
hiç birine kötülük yaptığınızı düşündünüz mü?
#istanbul_bey

Yapmışımdır illa ki. İyilik meleği değilim. Ama bile isteye değil, belki istemeden olmuştur; belki de o bana kötü davranmıştır diye ben de kısasa kısas yapmışımdır. Durduk yere kimseyi kırmam ve kötülük yapmam.
Bilinçli olarak kimseye kötülük yapmadım, bundan eminim.
Ama bazen küçücük bir hayırı bile insanlar kötülük olarak isimlendirebiliyor. İsteklerine umdukları karşılığı alamayınca kendilerince seni "kötü" diye yaftalıyorlar.
Bunlar da umrumda değil açıkçası.
Hayır hiç kimseye kötülük yapmadım. Fakat bilmeden belki yapmışımdır bundan haberim yok, hani iyilik yapayım derken olur ya aslında onun için doğru olan o değildir o misal belki ölmüştür. Yani bile isteye hiç kimseye kötülük yapmadim.
Cevap
13Cevap
Ufak tefek şeyler olmuştur oldu. Duygusal ve fiziksel olarak bile isteye kötülük yapmam kimseye ancak kalp kırmışlığım vardır.
Evet bazı kişişere yaptım bunu. Ama sadece sevdiklerimi korumak için.. Yapmak zorundaydım ne yazıkki..
Tek diyeceğim benim gibi fazla düşünen biriyseniz yazık size
Zamanında yaptım. Pişman değilim. Hak edildiği için yaptık.
Düşünmedim yapmadım hiç kötülük şükür kendi halimde biriyim.
Bile isteye yaptığım bıle oldu , düşünmek hafıf kalır
Düşünmedim, bilerek yaptım..
Cok canımı yakmıştı...
Düşündüm sonra didiim ki, haketmeseydii yapmazdım 🥳
Bilmiyorum dünyada en korktuğum sey birini kırmak ama elimizde olmadanda kötüluk yapabiliriz yapmısimdır ama hatırladığım yok
Yok ben melek gibi bir insanım cidden diyorum melek melek
İster istemez yapmışımdır
Yaparım arada ama pişman olma duygum vicdani sorumluluğum çok yüksektir maalesef. Özür dilerim sonra
Aslında iyilik yaptım ama kötülük oldu... Anlatması zor bir durum...
Düşünmedim yaptım. Gereken oydu
istemeden yapmışımdır diye düşündüğüm oldu
Yok belki farkina varmadan yapmisimdir 👻
hayır kötülük yapmam ben kimseye
Evet insanlara kötülük yaptım.
evet, düşündüm yapmışımdır mutlaka.
Yaptım valla yalan yok.
Çoook.. Içimde acımasız bir barbar var.
Düşünmedim
Hayır düşünmedim
olabilir
Evet ama anlatamam
Çok...
Hayir dusunmedim
Düşünmedim yaptım
Hayır hiç düşünmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?