AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
lanetli yaş ne ya Allah korusun doğum gününüz kutlu olsun en güzel yaşlardasınız
❤️❤️
Benim son iki ayim kaldı 27 den kurtulmaya jsjjss
Allah senide sağ salim kurtarsın
Başına bişi geldi mi 😭
Pişmiş tavuğun başına gelmeyen geldi 🥺🥺🥺
her yaşın değeri kıymeti ayrıdır nice sağlıklı yaşlara 💃🏻🙃
Sağol bebek 💜
25ten sonrası freni tutmayan kamyon gibi 😁
Bir bakmışsın 30 olmuşsun.
Tövbe de ya :(
Valla tövbe de desek gerçekler böyle ne yazıkki. Zaman çok hızlı akıyo ya keşke durdurabilsek.
Doğum günün kutlu olsun 💜 ağlak bi yengeç olarak şimdiden antidepresana başlayım bari
Valla şimdidrn başla derim çok kötü buralar
27 yaş levelında ne kasmak lazım? Bol bol boss kas hızlı lvl atlarsın abla.
Taam 🥲
27 güzel bir sayı, gün gelecek 37, 47 olursun. Asıl ozaman görürüm seni.
Ya görmeyelim öyle şeyler 🥲
Ben atlattık Hayri başkan senide aramıza bekleriz. 😂
Çağırma beni gelemem dkdkdk
Geleceksin ama 😂
boş ver onu yaaa… En taş olduğun zamanlara girdin asıl, çok fena… 🎈
Hıı bi de bana sor onu
Doğum günün kutlu olsun olsun Kürk Mantolu , terazi kadınısın , Venüs’sün, aşk ve güzelliksin, taşsın, en güzel zamandasın gerçekten. Ayrıca bir fenomensin… Muchas gracias yani :)
Tamam yükseldim şu an biraz 🥲🌷
Venüs kadınısın sen, bunu unutma, asla büyümeyecek bir güzellik 💐🍀🎉🎊🎂❤️🔥
😇😇
ve bana bir kahve borcun var, hala aklımda. 😇😇
Benim mi 🧐
Diğer adım farklıydı, şu an ben bile hatırlayamadım. 😂😂 Bende 33 yaşın verdiği şeylerle biraz alkol almış olabilirim. Kahveyi ben ısmarlıyorum elbette böyle bir sözün vardı. 😇
Başka bir hesabında mı konuştuk? Aska hatırlamıyorum da 🥲
Yo konuşmadık, sen bir soru sormuştun, siteden kimle kahve içersiniz diye, oradan çıkmıştı 😊 ya pıt gözyaşı. Doğum günü kızına balonlar yakışır bir kere. 2 6 balonları hemde 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Hımmm dur bulayım soruyu
Bende diğer hesabıma bakayım :)
Bir kahve sorum var orada da kimseyle konuşmamışım 🥲
Silhoutte diğer hesabım :) hayır burada takılmıştım ama bulacağım onu 😊
Oki bekliyorummmmm
Mutlu yıllar :) Büyük ihtimalle evleneceğin yaş olacak :D
Niye böyle kötü bişi dedin ki şimdi 🥲
Ahahaha :D
Kim uyduruyor bunları?
Mutlu yıllar diliyorum 🤗
Dünya 🥲🥲
Üzgünüm ama aptalca
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere inşallah Adminciğim 🤩🤩🤩
Sağol bebeğimmmmm 😍😍😍
Ben atlattıysam sen hayda hayda atlatırsın.. Yeni yaşın sağlık, huzur, mutluluk getirsin inşallah ❤️
Zor muydu bu level 🥲
Her yaşın leveli aynı korkma lütfen 🥺senin bunu başaracağına adım kadar eminim❤️🤧
https://youtu.be/0IQCTc42N1M
Aman öbürü yanlış videoymuş
https://youtu.be/QyCTWgVvWuk
Gerekli motivasyonu aldım şu an 🥲❤️
27 yaşımı hatırlayamadım jsjs sorunsuz geçmiş demek.
Darısı başıma ya sjsjs
Babanı mahkemeye falan ver bence. Bi' bilenlere danış. Zaten çıtırsın hakim de inanır.
Dim 25e geri alsınlar beni
Yeni yaşınız size sağlık, huzur ve mutluluk getirsin
❤️❤️❤️
Tabiki de atlatabilirsin böyle bir şeyi düşünerek kötüýü çağırma hayatına...
Doğum günün kutlu olsun 🥰🎂🎉
Atlatmak falan 🥲 ölüyom dimi 🥲
Dogum günün kutlu olsun, pandemiydi yanginlardi daha kötü ne olabilir ki hgfds
Zombi bekliyorum djddjd
Hadi hayırlısı hgfds
27yi atlatali 10 yil oldu, sen atlatirsin sonra yeniden 27 olmak isteyeceksin, hayat sıkıcı aksiyon olur diceksin... Nice yillara, keyfine bak...
27 olmaktan daha kötü bir şey varsa o da bu ülkede yaşamaktır sjdjdjd
Mutlu yıllar ✨🤞🏻
Derdime dert kattın şu an djdjdj
Yok bee sncjdkdkf
Doğum günün kutlu olsun evlilik yaşın gelmiş artık :)
Yooo kim demiş 🥲
Napcan 30 u mu beklicen
Yaş konusuna fazla takılmayan bak bana 105 oldum gıkım çıkıyor mu?😒😒😀😀
Geç kaldım sorry, nice güzel yaşların olsun güzellik.🌸🌸
mutlu yıllar. Benim o levele gelmeme çok var fakat geçen tanıdıklarım var o kqdar da zor değilmiş sanirım. En zoru öğrencilik bnce.
Bir şey olmaz şimdi 27 bi bakmışın 37- 47 olmuşsun zaman çabuk geçiyor.
O kadar da geçmesin 🥲
Eşin olacak adama söyle de evlilik teklifi etsin sana abla
Eşim bana neden evlilik teklifi etsin 🥲
Evliysen sorun yok abla
yıllar öyle bir geçicek ki bir bakmışın 40 olmuşun suratına aynada bakınca bu ne hal felan diyip moralin bozulcak alıştır kendini bunlara
Tüm güzellikler seninle olsun. Mutlulukların en güzelini yaşa şimdiki yaşında ve diğer yaşlarında 🎂❣️
Atlatırsın tabi ki
Geçmiş doğum günün kutlu olsun💖
Yeni yaşın sağlık mutluluk ve huzur getirsin 🌺💜
Düşündüm de 27 gerçekten itici bir yaş olacak benim için de.🤣 26 gayet iyi oysa.🤭
evelAllah atlatırsın bişicik olmas
27 lanetlimiymis, vay be bende basima gelen bunca olayin sebebi ne diye düşünüyordum. Aydınlattığın için sagol.
Umarım atlatırsın. Yeni yaşında bütün sevdiklerinin eksiksiz yanında olmasını diliyorum. Mutlu huzurlu bir yılın olur umarım. Sağlıcakla senelerin olsun.
Çok sağol bebek 💜
:)
27de gerçekten intihar etmeyi düşünmüştüm. Gerçekten lanetli yaş
Gerçekten mi ya :(
Hiçbir şey olmaz hayriş, Bak ben 27'ye gireli 10 sene olacak
Su güzel mi
İyi saatte olsunlar hayriş 😂
Kız gel hadi gel, su güzel bekliyorum 😃
29 dan sesleniyorum ilerisi daha çok sıkıntılı imkan varsa gelme :)
27 ve 28 de benim için bayağı zorlu geçmişti. Dua edin. Sadaka verin.
mutlu yıllar. Benim o levele gelmeme çok var fakat geçen tanıdıklarım var o kqdar da zor değilmiş sanirım. En zoru öğrencilik bnce.
Yok be öğrencilik rahat ve güzel
Kadınların en güzel yaşı 27 ile 33 arasıdır değerlendir stres yapıp ziyan etme derim
Ben 27 yıl yariladim elhamdülillah zurrihetim s. k. ldi
Bende geçtim o yoldan hiç bişi olmuyor tecrübeyle sabit 😅Mutlu yıllar 🎂
Bir kaç ay sonra bu leveli geçeceğim umarım başıma bir şey gelmez 😂
27 süper gecti, taki 31 yaş a gelene kadar ama şimdi.. Kötü kötü. 4 yınlın var daha
Bu level hızlı geçiyor. 30 level olan biri olarak söylemeliyim. :)
Hayırlısı olsun yeni yaşların nice mutlu sağlıklı yaşlara
27 yaş benim için belkide en güzel yıllardı. Sen 28. Levele geç 27 yi ararsın :)
Doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşın sana mutluluk, huzur ve sağlık getirsin 🙂
Mutlu yılların olsun KS'nin halktan olan admini :))
Gı hesabını napak arabanı bana bırak kâfi güzellik.
Göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor merak etme, ben farketmeden 30 olmuşım yaa 🎈 mutlu yaşlar 🌸
27’nin lanetli olduğunu ilk defa duydum. 31 desen anlarım. 2 sene 30’da kalmışlığım olmuştu.
Ben 31 yaşımı başıma bişey gelmeden atlattıysam sen hayli hayli atlatırsın 😂
Beni admin yaparsan dua ederim sana Allah da kabul ederse hiçbir şey olmaz
Dun 18 dim bugun 29 olmusum. Basima gelmeyen kalmadi bi kopru altina dusmedim. Daha ne gelebilir, simdi cay iciyorum rahat ol.
Köprü altı mı anammm düşmem inş
Bende Ocak ayında 27 olucam. Neden 27 yaşı Kötülediniz ki? İnşallah bir sıkıntı yaşamam. 😂
çok kötü çok 🥲
Aman ya hayır 🙈
Seni tanıdığımda 22 lik çıtırdın daha, ne ara 27 oldun 😳 gerçi benimde 3 aydan az kaldı 😐
Resmen yaşlandık
He ya Hayriş, görüş altına yazma stillerimiz bile değişti, senin emojisiz yazdığın olmazdı
Çok görüşe birden yazınca üşeniyorum emojiye ıddıödld
Olabilir hayrişçim
Bana 2 ay kaldı,27'ye girmisken bana da yaşadıklarını şöyle de, girmeden bileyim :)
Su çok kötü gelme valla
27 ne be, ne lakayt bir yaş. Benim gibi 28 olacaksın ki göreceksin nasıl bir duygu.
27 yazıyor sende baane 🥲
Yarın görşelim.
Tanıdık geldin
Ekşiden mi :d
Yooo burdan
Nasıl lan 1 2 yıldır yokum burada ben :d
Eminim ya hatırlıyorum bence seni. Tipinden tabisi
O senin eminliğiniz ama yokum en az 2 yıldır :d
Tamam 2 yıl önceden hatırlıyorumdur o zamansıı
Nasıl diyorsan öyle olsun :d
İyi yapmışsın yeni yasin kutlu olsun mutlu ol senelerce
Ben 27’mde her türlü felaketi atlattım geçti çok şükür :D
1 ay sonra yeni yaşıma selaaamınaleykim diyip girecem
Ya burçtaşım atlatırsın tabeğğ
Senin ne zamannnn 😍
Geçti benimkisi 11 Ekim doğum günün kutlu olsun :D
Senin de bebekto 😍
Doğum gününü kutlarım🙂
💜💜