Yaşadıklarından mı pişmansın yoksa yaşamadıklarından mı?

Yaşayamadıklarımdan pişmanım.

Elbette hatalarım oldu,
Şimdi ben bu hayatta nefes alıyorsam ve alıyorum ki,
Ee o zaman ben bu yaşadığım hayatı hak etmiyorum...
Hayattan hakkım olan payı alacağım.

Çok ince detayı olan bir soru.
Yaşadıklarından mı pişmansın yoksa yaşamadıklarından mı?
Cevapla