AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
emniyetin reklamından çok etkilenmiştim küçükken, hız ibresi belli bir değeri geçince babamın şekil değiştirip trafik canavara dönüşeceğini sanırdım
:) :)
birde annem çok yorulunca köleyizahura derdi onun aslında köle isahura olduğunu yeni öğendim birkaç sene oluyo
ben o kim dedim yine terlik yediydim :)
tövbe haşa ama sırayla herkes Allah olacak sanıyordum ve Allah olursam ne yapacagimin planini yapiyordum kucuktum baya
çocuk aklı işte :)
Attayı gerçekten bir memleket,
Baba parasını da bir para birimi zannederdim :)
attaya gitcez diye kandırıldık hep :)
Atta diye anca kıçı kırık parklara gittik :/
üstüne kaç kere salıncaktan düştüm de bu kafayı yaşıyom :(
Motosikletteki kasklı sürücüleri, Power Rangers sandığım bir dönem olmuştur :D
Mandalina portakalın yavrusudur sanıyordum. Güneşle ayda karı koca nasıl bir düşünceyse :D
ahaha çok tatlı :D
Arabalari. Kim suruyor derdim. Niye birbirlerime carpmiyorlar falan. Ben oynarken canim sikildinda kaza yapardi oyuncaklarim :-)
güzelmiş :))) teşekkürler
Ne demek sorun guzelmis :-)
teşekkürler :)
Yaa bende lisenin belli donemlerine kadar opustugunde, biri dudagindan optugunde hamile kalinir saniyordum cok ciddiyim :-S
ahhahasjfj :D
ölünce baska bir bedende hemen geri dogacagima inanirdim
:)) güzelmiş
bir yandan guzel ewet ama ya insan bedeninde dogmasaydim diyede dusunurdum:)))
ne olarak :)
kedi olarak dogsam iyi olur die dusunuyordum, ama köpek olarak dogarsam korkusuyla ölmemek icin cok dua ediyordum:))
ahaha güzelmiş o da :)
Sucukların at ve eşşek etinden yapıldığını normalinin bu olduğunu sanırdım
Bizi leylekler getirdi sanarfim mryerse is cok fatkliymis ya :D
@asises41 Hatta beni getiren leyleğin kanadı kırılmış, bizimkiler tedavi edip geri bırakmışlar :D
çok derin o çok :D
@yunusalkis he cano he :D kalici hasar varmidir acaba :D
Hic acmayalim okonulari simdi :D
Saçmalamak güzeldir canısı :D
lavoba tıkanınca bir ses çıkar ya o zaman onun altında birileri varda onların sesi geliyor zannederdim
lavabo deme ya :D aynen vallahi
Reklamlarda günde en az 2 kez dişlerinizi fircalayin dediklerinde ben tek seferde üst üste 2 kez fircalardim :D
neyin kafasıymış :D
Çocukluk ışte :P
Şirinlerin yaşadığı yeri aramakla geçti çocukluğum. İyi bir çocuk olursan görürsün dediler diye yaramazlık bile yapmadım=))
eheheh bende ne izlerdim :)
Ay bizimle beraber hareket ediyor sanardım
Birde adınların doğum yapmasını cinselliğin en uç noktası oldugunu sanardım
bende güneşi öyle. ne kadar masummuşuz ya :)
öpüşünce hamile kalındıgını zannederdim ama hersey yalanmışş :D
ahahah aynen :D
Su gitme olayı bende öyle sanıyodum :). Bide gece yürürken ay bizi Takip ediyo sanıyodum :D
aynen arabada giderken izlerdim sürekli :D
Yürürken denemek için dururdum oda durunca emin olurdum 😂
:))
Hani gündüzler uzayınca günler uzadı deriz ya ben onları günlet 25 saat oluyo sanmıştım
ahaha çocuk aklı naparsın :)
Yanii :)))
3. Sınıfa kadar beni leyleklerin getirdigine inaniyordum 😂😂😂
ahaha baya sonra farketmişsin :D
Biraz öyle oldu 😂😂
iyi bir çocuk olursam şirinleri görebileceğimi sanardım gerçeği öğrenince olan oldu
ne izlerdik ha :D
bulutları cennet sanardım gökyüzüne gidicez ölünce diye düşünürdüm :)
Sanırdım*
yukardan bizi izliyorlar dediklerinde hep bulutlara bakmam gibi işte, aynen :))
Vücudumuzun içi boş yemeklerle dolduruyoruz sonra buyuyoruz sanıyordum :D
sen hayallere devam :D
Beni leyleklerin getirdiğine inanırdım ve kadınlarında küçük pipisi olduğuna.
:))
Hiç anlatmamıştım şimdiye kadar. bir gün gece kalktım ilk defa regl olmuştum. yaz olduğu için balkon kapıları feaan açık biri girip tecavüz etti sanmıştım annemi uyandırmıştım gülmüştü o da 2 saat :DD
hahaha çok tatlı amaa :DD
teşekkürler :D
ahahahah yazık yahu iyimiş bu :D
Bulutların üzerinde yürüyebileceğimi zannederdim :)
bende bunu çok isterdim sihirli annem vardı ya bir ara böyle bulutta oturmak falan. güzel kafaymış ya :)
valla benimki o diziden önce de vardı kendimi bildim bileli öyle sanardım :D
Ayın beni takip ettiğini sanardım. Koşardım koşardım hala arkamda ne istiyor benden anlamıyorum :D
:D :D
ahaha çocukluk :D
Aynen :D Bir de bizim binaların yukarısındaki demetevler sitesini ilçe sanardım.
Göbek deliğinden doğduğumuzu sanırdım ah ah ne yalanlar yalanlar :D
ehehe farklı bir çocuk kafası :D
Küçükken yağmur yağdığında Allah ağlıyor sanardım :D gök gürültüsü olunca da bize kızıyor sanardım
aynen pampi
Aklıma gelmedi ama seninki de bayağı bir ilginçmiş. :))
:))
motorlu testereyle veya baltayla sünnet olucam sanmışdım çok korkmuşdum 8 yaşımdayken hep ablam korkutmuşdu ama öyle yapıcaklar falan filan bir sürü şey anlatmışdı ablam çok kötüymüş :D
Metroya falan bindiğimizde next station diyen bir kadın var ya onu hep Playstation olarak anlar vaybe Playstation metroya sponsor olmuş derdim :D
ahaha bari atari olaymış :D
Ataridede araba yarışı yaparken tuşa ne kadar sert basarsak o kadar hızlı gider sanıyordum bir ara kendimi kaptırıp üstüne çıkmıştım tuşun :D
ahahah bir de sağa sola döndürme var araba sürerken :D
Aynen kafamız ve vucudumuzla birlikte sağa sola yatardık :D
BİZİMKİLER diye bir dizi vardı eskiden, oyuncuları bizim akrabalar sanırdım sırf dizinin isminden dolayı ;)
ahaha çok güzeldi o. çok masum bişeymiş :)
hatta anneme sormuştum kapıcı cafer bizim neyimiz oluyo diye :)
onun benzeri Mahallenin Muhtarları vardı komşularımız gibiydi, 7 yaşımdan Erkan Can ve diğer oyuncularla fotoğrafım var güzel bir hatıra benim için
güzelmiş keşke benimde olsaydı. bu arada romantizma sagodan gelmemi?
hayır yaklaşık 12 yıl önce bir kitap yazıyordum kitabın ismi olacaktı nick oldu :(
olsun yine olabilir ya da bambaşka bişey üret değişik :)
şimdi beni sagopa hayranı sanacaklar hiç tarzım da değil ama neyse ;)
sevişmenin çok yaıp olduğunu sanırdım hatta arkadaşlarımızla konuşurduk ya nasıl yapıyolar ben utanırdım falan diye
aile varken tvde öpüşen birisi çıkınca direk yanakların kızarma hali :)))
ne kızarması biz çocukken öpüşme sahnesi olunca annem bakma diyodu :D
Minikken unluler buyuk tuvaletini yapmaz sanıyordum :D galiba hala öyle sanıyorum adriana Lima nasıl yapabilir öyle bir şey :D
ahahah ne diyosun kocası bile aldattı :D
Ak o karıyı kımle aldattı lükse bak sınırlerım tavan yaptı yine :D
sakin ol knk kadının bir de çocuğu var yani :D
Mankenlerde s icar
noktayı koydu abi.
İbretlik :-o
:D :D
Gördüğüm tüm siyahi insanları fenerbahçeli futbolcu Kompela sanıp her görüğüm yerde Kompela diye bağırırdım.
ahah iyimiş :)
Valla benim böyle sandığım bişe yok biraz zekiydim 9 yaşından beri kitap okuyorum. Tek sandığım şey her kitapta yazanı gerçek hayatta olmuş sanırdım.
zekayla ilgisi yok ki çocukluk işte. teşekkürler :)
Aramızda güdük necmi yi düdük necmi sanmayan varsa gitsin?
Ben hala öyle biliyordum şimdi baktım :D
Bana da annem söylemişti şok olmuştum :D
Güdük nedir ya :d
aynen :)
annemle babam odaya geçip kapıyı kilitleyince babam annemi dövüyor sanıyordum :D :D : 5-6 yasında
asdjdjd iyimiş :D
Küçükken Edip Akbayram ismini ; :) Edipakbayram sanardım
aynen Zekim Üren falan :)
arabada aya bakarken oda bizimle geliyormuş gibi oluyordu :D
ahaha aynen onu sürekli izlerdim bende :D
Tüp bebek uygulamasını mutfak tüpüyle yapılıyor sanırdım
ahaha genelde herkes öyle düşünüyormuş :)
Biz tvdekileri görüyosak onlarda bizi görüyor sanırdım :D
aynen bende de vardı o bağırıyodum dysunlar diye :D
O masum çocukluğuma geri dönmek isterdim ya :D
aynen en güzel zamanlardı :D
telvzyonda eski filmleri izlediğim zaman eskidende heryerin siyah beyaz olduğunu sanırdım :D
ahaha güzelmiş :D
daha cok vardıda aklımda yok simdi :D
geldikçe yaz :D
Ay ın beni takip ettiğini düşünüyodum ulan az kaçmadım aydan wqedasjkdjasdjka
hee bir de bir fotoğrafa bakarken nereye gidersem gidiyim o kişinin gözleri hep bana bakıyo sanardım resme taş attıydımskdkd sonra terlik yedim.
o hala var ya göz yanılması o :D
Annen kilolu olduğundan karnında bebek var zannederim.
şimdi söyle bakıyım ne diyo anne :D
Şimdi ağzına bir tokat yapıştırır.
Olablr aslinda mantikli sayaci lavaboya takarlardi mantiksiz degl :D
sürekli suları biriktirmeye çalışırdım banyoda ahahah :D
Ben arabaların lambalarına nasıl elektrik geldiğini anlamaya çalışırdım kablosu yok nasıl ışık veriyor diye hep ilgimi çekmişti :)
eheh bir ara bende de vardı o , güzelmiş :D
:D çocukluk işte :))
Levent Yüksel lin son kuşlar havalandı nakaratını dolmuşlar havalandı olarak bilirdim :D:D beni bırakın beni bırakın yıkılan eski meyhanelerde :):)
ahaha güzel :D
sünnet düğününde verilen etlli yemeğin içinde çocuğun çükü var sanmış yememiştim aç kalmıştım inat etmiştim :((((
hahaha :d
gece gece midem bulandı :(
ahaha en komigi benimki galiba marketlerdeki 25.90 gibi yazan fiyatlari hem 26,5 tl hem 90 tl sanardim :D
nasıl bir kafaymış o :D
kafa zehir zehir :D
Küçukken bebeklerin çiçeklerde dogup periler eve getiriyo diye biliyodum :D
bu daha bir değişikmiş :D
Kadınların pedi altına s. çtıkları için taktiğini saniyordum afsjafsgs
ahahdjsfkdk iyimiş
Kurbanlık hayvanların kafası baltayla kesiliyor sanardim ve bunun dogrusunu geçen sene öğrendim :D
neyle kesiyolar ya bende simdi ogrendim :D
ahah yok artık be :D
Normal bıçakla işte yani öyle biliyom :D
Yok artık O_o cidden bıçakla mı?
Asansörlerin insanları değiştirdiğini düşünürdüm. Biri girip başka biri olarak çıkıyor gibi :)
:) :) güzelmiş
Tup Bebeği gercekten tüpten yyapiliyor saiyordum:)) birde Ispartayı ulke saniyordum :))))))))))))
nasıl bir kafa bu :)))
Çocukluk kafasi :)
eski fotograflar siyaz beyaz oldugu icin eskiden heryerin siyah beyaz oldugunu sanardim
Ben şehir sınırlarını dağlar belirliyor sanırdım. :D
Erol Evgin'in saçlarının peruk olduğunu daha 1-2 yıl önce öğrendim :S
oha ciddi misin
:/ utandırdın
Ben sanma degilde soner aricayi canavar zannederdim tv de falan o cikinca kacardim 😯
ahaha ne suçu var adamın :D
Ruyamda kaciriyodu beni 😕
asgarı ucretın askerlerın aldıgını dusunrek askere gıdecegım gunu ıple cekıyordum :D
Ahahahah bu iyiymis :D
eic alıyım gıdıyım barı :D
Aynen knks :)
knka vermemısın :)
daha iyisi vardır belki kanka :D
yok knka en ıyı benım kabul et artık ya :D
knka ya :D
yoksun ıste :D
gönlümde eic sın :D
knka hayır reeelde ıstıyorum banane :) cıkarım bak oyundan
ben baya kücükken radyonun icinde küçük insanlar var sanıyodum
aynen :)
ayni kafadaniz :)