• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Küçükken "bunu böyle sanardım" dediğiniz şeyler? (Sayfa 2)

visnesuyuboo
visnesuyuboo Takip Et
Xper 5 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Küçükken "bunu böyle sanardım" dediğiniz şeyler?
Cevapla
Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

79

Cevap

106

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Taita
    Taita Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    emniyetin reklamından çok etkilenmiştim küçükken, hız ibresi belli bir değeri geçince babamın şekil değiştirip trafik canavara dönüşeceğini sanırdım

    0
    3 Yorumla
    • aysesom
      aysesom
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      birde annem çok yorulunca köleyizahura derdi onun aslında köle isahura olduğunu yeni öğendim birkaç sene oluyo

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ben o kim dedim yine terlik yediydim :)

      Yorumla
  • browngentleman00
    browngentleman00 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    tövbe haşa ama sırayla herkes Allah olacak sanıyordum ve Allah olursam ne yapacagimin planini yapiyordum kucuktum baya

    1
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      çocuk aklı işte :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Attayı gerçekten bir memleket,
    Baba parasını da bir para birimi zannederdim :)

    2
    3 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      attaya gitcez diye kandırıldık hep :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Atta diye anca kıçı kırık parklara gittik :/

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      üstüne kaç kere salıncaktan düştüm de bu kafayı yaşıyom :(

      Yorumla
  • Pastadanadam
    Pastadanadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 47%
    +1 yıl

    Motosikletteki kasklı sürücüleri, Power Rangers sandığım bir dönem olmuştur :D

    0
    0 Yorumla
  • Tuteebo
    Tuteebo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Mandalina portakalın yavrusudur sanıyordum. Güneşle ayda karı koca nasıl bir düşünceyse :D

    1
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha çok tatlı :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Arabalari. Kim suruyor derdim. Niye birbirlerime carpmiyorlar falan. Ben oynarken canim sikildinda kaza yapardi oyuncaklarim :-)

    0
    3 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      güzelmiş :))) teşekkürler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne demek sorun guzelmis :-)

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yaa bende lisenin belli donemlerine kadar opustugunde, biri dudagindan optugunde hamile kalinir saniyordum cok ciddiyim :-S

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahhahasjfj :D

      Yorumla
  • dutew
    dutew Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    ölünce baska bir bedende hemen geri dogacagima inanirdim

    0
    5 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      :)) güzelmiş

      Yorumla
    • dutew
      dutew
      +1 yıl

      bir yandan guzel ewet ama ya insan bedeninde dogmasaydim diyede dusunurdum:)))

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ne olarak :)

      Yorumla
    • dutew
      dutew
      +1 yıl

      kedi olarak dogsam iyi olur die dusunuyordum, ama köpek olarak dogarsam korkusuyla ölmemek icin cok dua ediyordum:))

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha güzelmiş o da :)

      Yorumla
  • kuyu34
    kuyu34 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Sucukların at ve eşşek etinden yapıldığını normalinin bu olduğunu sanırdım

    0
    0 Yorumla
  • asises41
    asises41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bizi leylekler getirdi sanarfim mryerse is cok fatkliymis ya :D

    0
    5 Yorumla
    • yunusalkis
      yunusalkis
      +1 yıl

      @asises41 Hatta beni getiren leyleğin kanadı kırılmış, bizimkiler tedavi edip geri bırakmışlar :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      çok derin o çok :D

      Yorumla
    • asises41
      asises41
      +1 yıl

      @yunusalkis he cano he :D kalici hasar varmidir acaba :D

      Yorumla
    • asises41
      asises41
      +1 yıl

      Hic acmayalim okonulari simdi :D

      Yorumla
    • yunusalkis
      yunusalkis
      +1 yıl

      Saçmalamak güzeldir canısı :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    lavoba tıkanınca bir ses çıkar ya o zaman onun altında birileri varda onların sesi geliyor zannederdim

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      lavabo deme ya :D aynen vallahi

      Yorumla
  • Toruko
    Toruko Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Reklamlarda günde en az 2 kez dişlerinizi fircalayin dediklerinde ben tek seferde üst üste 2 kez fircalardim :D

    2
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      neyin kafasıymış :D

      Yorumla
    • Toruko
      Toruko
      +1 yıl

      Çocukluk ışte :P

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Şirinlerin yaşadığı yeri aramakla geçti çocukluğum. İyi bir çocuk olursan görürsün dediler diye yaramazlık bile yapmadım=))

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      eheheh bende ne izlerdim :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ay bizimle beraber hareket ediyor sanardım
    Birde adınların doğum yapmasını cinselliğin en uç noktası oldugunu sanardım

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      bende güneşi öyle. ne kadar masummuşuz ya :)

      Yorumla
  • nefarkedeer
    nefarkedeer Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    öpüşünce hamile kalındıgını zannederdim ama hersey yalanmışş :D

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahahah aynen :D

      Yorumla
  • Rahat-Genç
    Rahat-Genç Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Su gitme olayı bende öyle sanıyodum :). Bide gece yürürken ay bizi Takip ediyo sanıyodum :D

    0
    3 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      aynen arabada giderken izlerdim sürekli :D

      Yorumla
    • Rahat-Genç
      Rahat-Genç
      +1 yıl

      Yürürken denemek için dururdum oda durunca emin olurdum 😂

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • suslu55
    suslu55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hani gündüzler uzayınca günler uzadı deriz ya ben onları günlet 25 saat oluyo sanmıştım

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha çocuk aklı naparsın :)

      Yorumla
    • suslu55
      suslu55
      +1 yıl

      Yanii :)))

      Yorumla
  • shgunes
    shgunes Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    3. Sınıfa kadar beni leyleklerin getirdigine inaniyordum 😂😂😂

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha baya sonra farketmişsin :D

      Yorumla
    • shgunes
      shgunes
      +1 yıl

      Biraz öyle oldu 😂😂

      Yorumla
  • CanavarBanavar
    CanavarBanavar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    iyi bir çocuk olursam şirinleri görebileceğimi sanardım gerçeği öğrenince olan oldu

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ne izlerdik ha :D

      Yorumla
  • mel1236
    mel1236 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    bulutları cennet sanardım gökyüzüne gidicez ölünce diye düşünürdüm :)

    1
    2 Yorumla
    • mel1236
      mel1236
      +1 yıl

      Sanırdım*

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      yukardan bizi izliyorlar dediklerinde hep bulutlara bakmam gibi işte, aynen :))

      Yorumla
  • hayalleredevam
    hayalleredevam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Vücudumuzun içi boş yemeklerle dolduruyoruz sonra buyuyoruz sanıyordum :D

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      sen hayallere devam :D

      Yorumla
  • Maccuez
    Maccuez Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Beni leyleklerin getirdiğine inanırdım ve kadınlarında küçük pipisi olduğuna.

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hiç anlatmamıştım şimdiye kadar. bir gün gece kalktım ilk defa regl olmuştum. yaz olduğu için balkon kapıları feaan açık biri girip tecavüz etti sanmıştım annemi uyandırmıştım gülmüştü o da 2 saat :DD

    1
    3 Yorumla
    • Lacivertvisne
      Lacivertvisne
      +1 yıl

      hahaha çok tatlı amaa :DD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      teşekkürler :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahahahah yazık yahu iyimiş bu :D

      Yorumla
  • Lacivertvisne
    Lacivertvisne Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bulutların üzerinde yürüyebileceğimi zannederdim :)

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      bende bunu çok isterdim sihirli annem vardı ya bir ara böyle bulutta oturmak falan. güzel kafaymış ya :)

      Yorumla
    • Lacivertvisne
      Lacivertvisne
      +1 yıl

      valla benimki o diziden önce de vardı kendimi bildim bileli öyle sanardım :D

      Yorumla
  • Neskaptrec
    Neskaptrec Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ayın beni takip ettiğini sanardım. Koşardım koşardım hala arkamda ne istiyor benden anlamıyorum :D

    0
    3 Yorumla
    • aysesom
      aysesom
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha çocukluk :D

      Yorumla
    • Neskaptrec
      Neskaptrec
      +1 yıl

      Aynen :D Bir de bizim binaların yukarısındaki demetevler sitesini ilçe sanardım.

      Yorumla
  • Aynadaki
    Aynadaki Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Göbek deliğinden doğduğumuzu sanırdım ah ah ne yalanlar yalanlar :D

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ehehe farklı bir çocuk kafası :D

      Yorumla
  • seren_ay
    seren_ay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Küçükken yağmur yağdığında Allah ağlıyor sanardım :D gök gürültüsü olunca da bize kızıyor sanardım

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      aynen pampi

      Yorumla
  • gerekmiyor
    gerekmiyor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Aklıma gelmedi ama seninki de bayağı bir ilginçmiş. :))

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • BatuhanDeniz24
    BatuhanDeniz24 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    motorlu testereyle veya baltayla sünnet olucam sanmışdım çok korkmuşdum 8 yaşımdayken hep ablam korkutmuşdu ama öyle yapıcaklar falan filan bir sürü şey anlatmışdı ablam çok kötüymüş :D

    0
    0 Yorumla
  • teadorkasap
    teadorkasap Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Metroya falan bindiğimizde next station diyen bir kadın var ya onu hep Playstation olarak anlar vaybe Playstation metroya sponsor olmuş derdim :D

    0
    4 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha bari atari olaymış :D

      Yorumla
    • teadorkasap
      teadorkasap
      +1 yıl

      Ataridede araba yarışı yaparken tuşa ne kadar sert basarsak o kadar hızlı gider sanıyordum bir ara kendimi kaptırıp üstüne çıkmıştım tuşun :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahahah bir de sağa sola döndürme var araba sürerken :D

      Yorumla
    • teadorkasap
      teadorkasap
      +1 yıl

      Aynen kafamız ve vucudumuzla birlikte sağa sola yatardık :D

      Yorumla
  • roma_N_tizma
    roma_N_tizma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    BİZİMKİLER diye bir dizi vardı eskiden, oyuncuları bizim akrabalar sanırdım sırf dizinin isminden dolayı ;)

    0
    7 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha çok güzeldi o. çok masum bişeymiş :)

      Yorumla
    • roma_N_tizma
      roma_N_tizma
      +1 yıl

      hatta anneme sormuştum kapıcı cafer bizim neyimiz oluyo diye :)

      Yorumla
    • Reco86
      Reco86
      +1 yıl

      onun benzeri Mahallenin Muhtarları vardı komşularımız gibiydi, 7 yaşımdan Erkan Can ve diğer oyuncularla fotoğrafım var güzel bir hatıra benim için

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      güzelmiş keşke benimde olsaydı. bu arada romantizma sagodan gelmemi?

      Yorumla
    • roma_N_tizma
      roma_N_tizma
      +1 yıl

      hayır yaklaşık 12 yıl önce bir kitap yazıyordum kitabın ismi olacaktı nick oldu :(

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      olsun yine olabilir ya da bambaşka bişey üret değişik :)

      Yorumla
    • roma_N_tizma
      roma_N_tizma
      +1 yıl

      şimdi beni sagopa hayranı sanacaklar hiç tarzım da değil ama neyse ;)

      Yorumla
  • Reco86
    Reco86 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    sevişmenin çok yaıp olduğunu sanırdım hatta arkadaşlarımızla konuşurduk ya nasıl yapıyolar ben utanırdım falan diye

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      aile varken tvde öpüşen birisi çıkınca direk yanakların kızarma hali :)))

      Yorumla
    • Reco86
      Reco86
      +1 yıl

      ne kızarması biz çocukken öpüşme sahnesi olunca annem bakma diyodu :D

      Yorumla
  • osmanaleeon
    osmanaleeon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Minikken unluler buyuk tuvaletini yapmaz sanıyordum :D galiba hala öyle sanıyorum adriana Lima nasıl yapabilir öyle bir şey :D

    0
    7 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahahah ne diyosun kocası bile aldattı :D

      Yorumla
    • osmanaleeon
      osmanaleeon
      +1 yıl

      Ak o karıyı kımle aldattı lükse bak sınırlerım tavan yaptı yine :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      sakin ol knk kadının bir de çocuğu var yani :D

      Yorumla
    • deliidolu
      deliidolu
      +1 yıl

      Mankenlerde s icar

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      noktayı koydu abi.

      Yorumla
    • osmanaleeon
      osmanaleeon
      +1 yıl

      İbretlik :-o

      Yorumla
    • aysesom
      aysesom
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • eniskrt
    eniskrt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gördüğüm tüm siyahi insanları fenerbahçeli futbolcu Kompela sanıp her görüğüm yerde Kompela diye bağırırdım.

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahah iyimiş :)

      Yorumla
  • oguzkesko
    oguzkesko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Valla benim böyle sandığım bişe yok biraz zekiydim 9 yaşından beri kitap okuyorum. Tek sandığım şey her kitapta yazanı gerçek hayatta olmuş sanırdım.

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      zekayla ilgisi yok ki çocukluk işte. teşekkürler :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aramızda güdük necmi yi düdük necmi sanmayan varsa gitsin?

    4
    4 Yorumla
    • yunusalkis
      yunusalkis
      +1 yıl

      Ben hala öyle biliyordum şimdi baktım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana da annem söylemişti şok olmuştum :D

      Yorumla
    • yunusalkis
      yunusalkis
      +1 yıl

      Güdük nedir ya :d

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      aynen :)

      Yorumla
  • anilcagirtekin
    anilcagirtekin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    annemle babam odaya geçip kapıyı kilitleyince babam annemi dövüyor sanıyordum :D :D : 5-6 yasında

    1
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      asdjdjd iyimiş :D

      Yorumla
  • irresistible85
    irresistible85 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    Küçükken Edip Akbayram ismini ; :) Edipakbayram sanardım

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      aynen Zekim Üren falan :)

      Yorumla
  • Midnightstory
    Midnightstory Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    arabada aya bakarken oda bizimle geliyormuş gibi oluyordu :D

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha aynen onu sürekli izlerdim bende :D

      Yorumla
  • ikarnos
    ikarnos Takip Et
    Bilge Yaş: 49
    +1 yıl

    Tüp bebek uygulamasını mutfak tüpüyle yapılıyor sanırdım

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha genelde herkes öyle düşünüyormuş :)

      Yorumla
  • isimsiz129
    isimsiz129 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Biz tvdekileri görüyosak onlarda bizi görüyor sanırdım :D

    0
    3 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      aynen bende de vardı o bağırıyodum dysunlar diye :D

      Yorumla
    • isimsiz129
      isimsiz129
      +1 yıl

      O masum çocukluğuma geri dönmek isterdim ya :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      aynen en güzel zamanlardı :D

      Yorumla
  • aaaasssaaa
    aaaasssaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    telvzyonda eski filmleri izlediğim zaman eskidende heryerin siyah beyaz olduğunu sanırdım :D

    2
    3 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha güzelmiş :D

      Yorumla
    • aaaasssaaa
      aaaasssaaa
      +1 yıl

      daha cok vardıda aklımda yok simdi :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      geldikçe yaz :D

      Yorumla
  • EliJahh
    EliJahh Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Ay ın beni takip ettiğini düşünüyodum ulan az kaçmadım aydan wqedasjkdjasdjka

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      hee bir de bir fotoğrafa bakarken nereye gidersem gidiyim o kişinin gözleri hep bana bakıyo sanardım resme taş attıydımskdkd sonra terlik yedim.

      Yorumla
    • EliJahh
      EliJahh
      +1 yıl

      o hala var ya göz yanılması o :D

      Yorumla
  • ke_rem07
    ke_rem07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Annen kilolu olduğundan karnında bebek var zannederim.

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      şimdi söyle bakıyım ne diyo anne :D

      Yorumla
    • ke_rem07
      ke_rem07
      +1 yıl

      Şimdi ağzına bir tokat yapıştırır.

      Yorumla
  • emir134
    emir134 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Olablr aslinda mantikli sayaci lavaboya takarlardi mantiksiz degl :D

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      sürekli suları biriktirmeye çalışırdım banyoda ahahah :D

      Yorumla
  • mami2013
    mami2013 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben arabaların lambalarına nasıl elektrik geldiğini anlamaya çalışırdım kablosu yok nasıl ışık veriyor diye hep ilgimi çekmişti :)

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      eheh bir ara bende de vardı o , güzelmiş :D

      Yorumla
    • mami2013
      mami2013
      +1 yıl

      :D çocukluk işte :))

      Yorumla
  • ı-am-the-king
    ı-am-the-king Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Levent Yüksel lin son kuşlar havalandı nakaratını dolmuşlar havalandı olarak bilirdim :D:D beni bırakın beni bırakın yıkılan eski meyhanelerde :):)

    1
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha güzel :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sünnet düğününde verilen etlli yemeğin içinde çocuğun çükü var sanmış yememiştim aç kalmıştım inat etmiştim :((((

    0
    2 Yorumla
    • yunusalkis
      yunusalkis
      +1 yıl

      hahaha :d

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      gece gece midem bulandı :(

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ahaha en komigi benimki galiba marketlerdeki 25.90 gibi yazan fiyatlari hem 26,5 tl hem 90 tl sanardim :D

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      nasıl bir kafaymış o :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kafa zehir zehir :D

      Yorumla
  • Hürrem1020
    Hürrem1020 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Küçukken bebeklerin çiçeklerde dogup periler eve getiriyo diye biliyodum :D

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      bu daha bir değişikmiş :D

      Yorumla
  • ScareFace
    ScareFace Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kadınların pedi altına s. çtıkları için taktiğini saniyordum afsjafsgs

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahahdjsfkdk iyimiş

      Yorumla
  • Canh2O1907
    Canh2O1907 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kurbanlık hayvanların kafası baltayla kesiliyor sanardim ve bunun dogrusunu geçen sene öğrendim :D

    0
    4 Yorumla
    • azginteke35
      azginteke35
      +1 yıl

      neyle kesiyolar ya bende simdi ogrendim :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahah yok artık be :D

      Yorumla
    • Canh2O1907
      Canh2O1907
      +1 yıl

      Normal bıçakla işte yani öyle biliyom :D

      Yorumla
    • Rahat1993
      Rahat1993
      +1 yıl

      Yok artık O_o cidden bıçakla mı?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Asansörlerin insanları değiştirdiğini düşünürdüm. Biri girip başka biri olarak çıkıyor gibi :)

    0
    1 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      :) :) güzelmiş

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tup Bebeği gercekten tüpten yyapiliyor saiyordum:)) birde Ispartayı ulke saniyordum :))))))))))))

    1
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      nasıl bir kafa bu :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çocukluk kafasi :)

      Yorumla
  • canmuratcanmuratcan
    canmuratcanmuratcan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    eski fotograflar siyaz beyaz oldugu icin eskiden heryerin siyah beyaz oldugunu sanardim

    0
    0 Yorumla
  • LakadaLukadaTapTup
    LakadaLukadaTapTup Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben şehir sınırlarını dağlar belirliyor sanırdım. :D

    0
    0 Yorumla
  • Canblog
    Canblog Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Erol Evgin'in saçlarının peruk olduğunu daha 1-2 yıl önce öğrendim :S

    1
    2 Yorumla
    • mrvd05
      mrvd05
      +1 yıl

      oha ciddi misin

      Yorumla
    • Canblog
      Canblog
      +1 yıl

      :/ utandırdın

      Yorumla
  • Koc-Erkegi
    Koc-Erkegi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben sanma degilde soner aricayi canavar zannederdim tv de falan o cikinca kacardim 😯

    0
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      ahaha ne suçu var adamın :D

      Yorumla
    • Koc-Erkegi
      Koc-Erkegi
      +1 yıl

      Ruyamda kaciriyodu beni 😕

      Yorumla
  • SATANN60
    SATANN60 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    asgarı ucretın askerlerın aldıgını dusunrek askere gıdecegım gunu ıple cekıyordum :D

    1
    10 Yorumla
    • kızçocuğu
      kızçocuğu
      +1 yıl

      Ahahahah bu iyiymis :D

      Yorumla
    • SATANN60
      SATANN60
      +1 yıl

      eic alıyım gıdıyım barı :D

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Aynen knks :)

      Yorumla
    • SATANN60
      SATANN60
      +1 yıl

      knka vermemısın :)

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      daha iyisi vardır belki kanka :D

      Yorumla
    • SATANN60
      SATANN60
      +1 yıl

      yok knka en ıyı benım kabul et artık ya :D

      Yorumla
    • SATANN60
      SATANN60
      +1 yıl

      knka ya :D

      Yorumla
    • SATANN60
      SATANN60
      +1 yıl

      yoksun ıste :D

      Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      gönlümde eic sın :D

      Yorumla
    • SATANN60
      SATANN60
      +1 yıl

      knka hayır reeelde ıstıyorum banane :) cıkarım bak oyundan

      Yorumla
  • azginteke35
    azginteke35 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    ben baya kücükken radyonun icinde küçük insanlar var sanıyodum

    1
    2 Yorumla
    • visnesuyuboo
      visnesuyuboo
      +1 yıl

      aynen :)

      Yorumla
    • azginteke35
      azginteke35
      +1 yıl

      ayni kafadaniz :)

      Yorumla
  • Devamını Gör (65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Küçükken "bunu böyle sanardım" dediğiniz şeyler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Küçükken bunu böyle sanardım dediğiniz şey nedir? 4 cevap verildi
Küçükken bunu böyle sanardım dediğiniz şey neydi? 11 cevap verildi
Küçükken bunu böyle sanardım dediğiniz şey neydi? 17 cevap verildi
Küçükken böyle zannederdim dediğiniz şeyler var mı? 24 cevap verildi
Çocukken Öyle sanıyordum dediğiniz neler var? 24 cevap verildi
Benimle "Ben küçükken... Sanıyordum" aslında öyle değilmiş dediğiniz şeyleri paylaşsanız olur mu? 56 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨