Daha önceden bu mecrayı merak sardıkça bakar fikir edinirdim bu sefer direkt görüş alma ihtiyacı duydum?

İnsanlar arasında bir statü farkı olmadığına inanıyorum fakat karşıma çıkan her nereden olursa olsun kişiyle sohbet ederken veya iletişim halindeyken içinin boş olduğunu farkettiğim anda direkt soğuyorum. İşin kötü yanı artık bana herkes böyle gelmeye başladı insanlardan çok çabuk , ısınıp çok çabuk soğuyorum sizce ben sorunlu muyum?
Daha önceden bu mecrayı merak sardıkça bakar fikir edinirdim bu sefer direkt görüş alma ihtiyacı duydum?
Cevapla