Kendimce çevremden gözlemleyerek bir şey tespit ettim sizce dogru mu?

Erkekler kendilerinden her bakımda daha az seviyede olan kadınlarla birlikte olduğunda o ilişki cok daha sağlıklı oluyo. Bu zeka, güzellik, mevkii hepsinde geçerli. Mevkii ve maaş olarak kendinden yüksek bi kadınla beraberse komplekse giriyor ve sorunlar çıkıyor. Zeka olarak kendinden zeki biriyle birlikteyse sıkılıyor. Güzellik olarak kendi seviyesinde olan değil de cok daha güzel bi kadınla birlikte ise de yetinmeyi bilmeyip daha iyilerine aklı kayıyor veya onda da yine komplekse girip aldatma yoluna kayıyor. Ama bunların tersi ilişkilere baktıgımda ise cok sağlıklı ilişkiler görüyorum.
Kısacası bi ilişkide erkek her bakımdan üstün olmalı
Kendimce çevremden gözlemleyerek bir şey tespit ettim sizce dogru mu?
Cevapla