Erkekler kendilerinden her bakımda daha az seviyede olan kadınlarla birlikte olduğunda o ilişki cok daha sağlıklı oluyo. Bu zeka, güzellik, mevkii hepsinde geçerli. Mevkii ve maaş olarak kendinden yüksek bi kadınla beraberse komplekse giriyor ve sorunlar çıkıyor. Zeka olarak kendinden zeki biriyle birlikteyse sıkılıyor. Güzellik olarak kendi seviyesinde olan değil de cok daha güzel bi kadınla birlikte ise de yetinmeyi bilmeyip daha iyilerine aklı kayıyor veya onda da yine komplekse girip aldatma yoluna kayıyor. Ama bunların tersi ilişkilere baktıgımda ise cok sağlıklı ilişkiler görüyorum.
Kısacası bi ilişkide erkek her bakımdan üstün olmalı
Kısacası bi ilişkide erkek her bakımdan üstün olmalı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer