En kötü anınızda bile, insanlara iyiymiş rolü yaptınız mı?

💔💔
💔💔
İnsan, sellerin önünde sürüklenen topraklar gibi olmamalı, kendi yolunu kendi yaratmalı kendi yatağının rotasını kendisi çizmelidir.

Peki siz en kötü anınızda bile insanlara karşı iyiymiş rolü yaptınız mı?

İyi akşamlar keyifli vakitler dilerim arkadaşlar ❣️😊
Güncellemeler
+1 yıl
...
En kötü anınızda bile, insanlara iyiymiş rolü yaptınız mı?
Cevapla