
Peki siz en kötü anınızda bile insanlara karşı iyiymiş rolü yaptınız mı?
İyi akşamlar keyifli vakitler dilerim arkadaşlar ❣️😊
Güncellemeler
+1 yıl
...

Duygularımı hissedebildiğim zamanlar adına konuşacak olursam evet, belli etmedim. Rol yapmak değildi aslında niyetim; kimseye zayıf bir karakter göstermek istemedim. Zayıflık değil elbette bu ama insanlar günü geldiğinde bu noktalarından vurmaktan çekinmiyorlar. Ki oldum olası da içimde yaşadım, yeri geldi ıssız yerlere gidip tüm gücümle bağırdım.
Takım taktım ve gördüm sonunda ne olduğunu.. 3 yıldır da hiçbir şeyi umursamıyorum sağlık dışında.
Günaydın kuzum 🎈🎈
Yapılmaz mı? Çok güzel yaparım hem de...
İnsanlar en iyi anımda ve günümde zannederler. Hani, "kan kusup kızılcık şerbeti içmek" deyimini bilirsin, tam da o müesseseye yaraşır bir biçimde olur. Kimse bilmez derinlerde bi yerlerde bi ağrıya tampon görevi yapan gülüşümün sakatlanmaya yüz tuttuğunu. Bilmiyorum o şekilde yetiştirilme halinin bir göstergesi olsa gerek. Diğer türlü kendimi rahat ve huzurlu hissetmiyorum. Saklamanın hizmetindeyim. :) 💫💫
yani..
ben her şeyi kendi içimde yaşayan bir insan evladıyım
iyi olsam da kötü olsam da herkes görmesi gerektiğini görür.. ve hayata bu şekilde devam ederim..
Yıkıldığımı üzüldüğüme de sadece gece şahit olur karanlıkta ne olacaksa olur sabaha hayat devam eder..
Birilerine neden böylesin diyerek başlayan akıl verme seanslarına tahammülüm yok kendimi kendim iyileştiririm başkasına da gerek yok
Bu güne kadar böyleydi bundan sonra da böyle
Hamdım dertlerimi anlatırdım insanlara hep mucizeler beklerdim.. sonra düştüm uçurumlardan.. en güvendiklerim yerine sadece ciğerimin yangınları vardı.. ve düşmedim aslında piştim.. Şimdi hep kendimim..
Cevap
22Cevap
Nasılsın sorusunun cevabını sürekli iyiyim diyebilmek gibi bir şey bu kimi zaman yaptığım olmustur
ben kolay kolay darılmam kızmam kötü felan hissetmem.. ama öyle isem..
Kötüyüm deyince duymak istediğini duymazsan o durumla baş etmeye varmisin diye düsünmen gerek... insanlar yasadiği aciyi kadar anlarlar...
Her zaman iyiymiş gibi yaparım zaten çevremdekiler hep neşeli olduğumu söyler sadece çok yakın hissettiğim kişilere belli ederim derdimi
Hayır, ne hissediyor isem belli ederim. Herkesin ortasında doya doya ağlarım veya kahkaha atarım.
Ben en kötü anım diye bir anı hatırlayamıyorum kendimle ilgili.
@olgun3535 amin 🙏🏻
Kimseye iyi kötü ruh halimizi yansıtmadık normal halimiz bile yetiyor her şeyi anlatmaya
Hayır yapmadım o role giremiyorum. Üzgünsem gösteririm, kırılmışsam yine öyle..
Çok yaptım bu işlerde üstüme tanımam halada yapıyorum 🙂
Ben herzaman öyle olduğumu söylüyorum taniyorsun biliyorsun beni🙂
Ooo hemde nasil.
Icim kan aglarken tatil yerindeydik. Aile yakinlari filan...
Berbatti...
Yapmaya kalksam da yüzüme vurur.. onun için gerek yok
Ohooo... İyi geceler canım 😘❣️
Her zaman yaptığım bir şey bu
Bazen evet yapıyorum. Açıklama yapmamak için.
Evet bir çok kez olmuştur bu olay
genelde sorunlarımı acılarımı kimse bilmez
rol degil yine iyilik yaptim
Rol yapamam ama herkese de anlatmam
Beni çok çok iyi tanıyanlar hariç yaptım
Güçlü durmak benim göbek adımdır.
Her zaman yaptığım şey...
Evet hemde çok anlatsam inanmassin
şuanda tam olarak onu yapıyorum :)
Evet yaptığım oluyor
Halay bile çektim be
Yaptım yapıyorumda😕
Çokkk
Yoo yapmadım
Evet yaptım
Çok fazla sürekli
Her zamanki halim
En kötü anımız aslında en güçlü anımızdır
Hayır
evet
Her zaman
Evvettt
yapamam
Evet
Hep yapiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?