Beni telefon rehberinize kaydetmeniz gerekse ne diye kaydederdiniz?

Selamm🥳🥳

Beni rehberinize kaydetmeniz gerekse ne diye kaydederdiniz? Diyelim ki bir konu oldu sosyal yaşantınızda karşılaştık falan. Ne şekilde kaydederdiniz?
🥳
🥳
İnsanları isim soyisim şeklinde mi kaydediyorsunuz ben genelde öyle yaparım 🙄
Beni telefon rehberinize kaydetmeniz gerekse ne diye kaydederdiniz?
Cevapla