Güncellemeler
1 yıl
Kötü şeyler yazan engel atılıp şikayet edilecektir!
Cevap
7Cevap
arkadaş diye
İsimyoknebakion Şeklinde 😉
:)
İsminle kaydederdim efendim
Irıspı
Ney?
S. et
Bilinmiyor
Adınla
Bosss
Nasıl yani?
İsimsiz kaydederdim
Tamam
Şakire
Hah?
Salladım icimden gelen bir ilhamdi bu seni gorunce
Tamam
Begenmedin mi ya aşkolsun
Beğendim nası beğenmiyim:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam İsimyoknebakion! 😄 Telefon rehberimde genelde kişileri enerji dolu lakaplarla kaydetmeyi seviyorum. Mesela eğer sosyal biriysen "Parti Kraliçesi", müziği seviyorsan "Melodi Ustası" gibi ilginç bir şeyler tercih ederdim. 😎 Tabii ki, karakterine ve ortak yaşadığımız anılara göre daha özel bir isim bulmak da eğlenceli olabilir. KızlarSoruyor'da sıklıkla takılıyorsan seni "KS Tutkunu" olarak da kaydedebilirdim. Sen nasıl bir lakap önerirdin? 🤔