
(sor bana pişman mıyım.. :D )
#smellsmoke

Gülüşlerim, daha sonra ortam gergin Ken falan hani bağırış çağırış gidip yumruklaşma yerine , daha mantıklı konuşup ama karşımdakini sinirlendirecek kelimeler seçerim O iyice sinirlenir kudurur. sonra birkaç gülücük atarım falan hani gülücük dedim böyle hafif bir tebessüm gibi falan serseri bir gülüş karşımdaki çileden çıkar kudurur
Genelde ketum olarak bilinirim. Yani benden laf almak insanlar için eziyet olabilir.
İnanılmaz soğukkanlı olabiliyorum.
Mesela yüksek tepkiler vereceğimi ya da kızacağımı düşünerek üzerime gelindiğinde "hmm peki, iyi, olabilir" der geçerim.
O beni çileden çıkarmaya çalışırken kendisi çıkar.
Bendeki bu paranoyaklık hem baştan çıkartıyor hem çileden🤣🤭
Cevap
21Cevap
Kafama taktığım zaman vazgeçmeyişim. Bazıları kararlarıma ya da isteklerime saygı göstermez. "Aman ne yapıcan sanki alıpta ya da gidipte" tarzı lafları çok duyarım. Ama zerre kadar umurumda olmaz. İstiyorsam yaparım, vazgeçmem.
Görmezden gelmem yeterli bir sebep çileden çıkmasına...

çok soru sorarım
Her zaman haklı çıkıyor olmam. Ya sohbet esnasında ya da iş işten geçtikten sonra ben haklı çıkıyorum
İşim iskolik kimseyle ilgilenmem telefona bile bakmam 🤗
Rahatsız edici derecede konuşanın gözlerine odaklanıp bakışımı asla kaçırmam. Bu yüzden gerilen çok insan var karşımda.
Bana ise eğlenceli geliyor...
Gülerek tartisiyorum insanlarla ben bile kendime uyuz oluyorum arada
umursamaz tavırları ve kadir kıymet bilmeden seni adam yerine koymamazlığı insanı çileden çıkarır
Aşırı derecede rahat ve sakin oluşum.
Bu insanları neden çileden çıkaran bir şey hala anlamadım.
susmayı çok iyi bilirim buda karşı tarafı sinir eder
Benim her özelliğimden başta karşı cins olmak üzere neredeyse herkes nefret ediyor...
Burnumun dikine giderim kimseyi kaybetmekten korkmuyorum
Asiri sakin olmam Karsimdakini asla ciddiye
almam
İnadım.
Ona karşı umursamazligim
Duymak istediğimi duyana kadar sık boğaz ederim
Realist davranışlarım
İnadım ve umursamazlığım
İş kolik ve sadistligim
Koleligim galiba kimse sevmiyo
Soruya soruyla cevap vermem
Bilmem hiç düşünmedim
işimi doğru yapmam
İnatçılık patavatsızlık
Aniden olduğum yeri terkederim
uyuzlugum
Sakinligim
İnadım
Çok istekli olmam 🤷🏻♂️
İnat olabilir.
Umursamazlığım
Sakinliğim.
Israrci olmam
Sessiz kalmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?