Çok duygusal ve hassas birisiyim ve son zamanlarda bu çok arttı, bununla nasıl baş edebilirim?

Çok duygusal ve hassas birisiyim sanırım. Bu durum son zamanlarda çok arttı. Gördüğüm her manzarada, okuduğum her yazıda veya şiirde, izlediğim her filmde, dinlediğim her müzikte, dokunduğum her yüzeyde, konuştuğum her insanda yaşadığımı iliklerime kadar hissediyorum. Hayat telaşını durdurup durup düşünmek ve şu anda var olduğumu bilmek çok garip geliyor. Bir öğle vakti insanlar işlerine koşuştururken durup güneş ışığının yüzüme vuruşundaki sarılığı görmek ve sıcaklığını yüzümde hissetmek, temiz havayı solumak bana çok ilginç geliyor. Yaşadığımı hissediyorum. Algılarım son zamanlarda inanılmaz derecede çok yüksek. Fakat bu hassasiyetin beni gerçek yaşamdan koparıyor olması biraz zor oluyor doğrusu. Sizce bununla nasıl baş edebilirim?
Çok duygusal ve hassas birisiyim ve son zamanlarda bu çok arttı, bununla nasıl baş edebilirim?
Cevapla