Anneme karşı soğuma oluştu içimde artık eskisi kadar sevmiyorum muyum sizce?

Daha önceleri anneme çok düşkün biriydim. Son bir yıl içinde ona karşı içimde acayip bir soğuma oluşmaya başladı. Eskisi kadar endişe duymuyorum. Ne yapsa beni rahatsız ediyor gibi gelmeye başladı tabiri caizse gıcık oluyorum. Annemle aynı evde yaşadığımdan sürekli bir birimizi gördüğümüz için mi acaba sevgisizlik umarım nefrete dönmez akıl verin bana ne yapabilirim
Anneme karşı soğuma oluştu içimde artık eskisi kadar sevmiyorum muyum sizce?
Cevapla