SEvgilimden soğumus gibi hissediyorum ona karsı nasıl eskisi gibi olurum?

Hersey ilk anlarda güzeldi 2 hafta geçti Şu an soğudum gibi hissediyorum. O değişmedi aslında ruhsal anlamda ben eskisi gibi bişey hissetmediğimi hissettim. Bu gecici bişey mi? O giderse ben yine kötü olacağım gitmesini düşünmek dahi istemiyorum. 3 gün önce tartısıyorduk o an gitmesin diye ağladım benimle ilgili bir konu vardı ama durdu çözelim dedi Şu an ben içimde sevgimin hem kalmadığını hissediyorum hem onun sevgisini bırakamıyor gibi hissediyorum. Tekrar onu sever miyim bilmiyorum. İlgi konusuda o çalısırken azaldı zaten bende ilgi göstermek istemiyorum onu özlemiyorum sanırım

SEvgilimden soğumus gibi hissediyorum ona karsı nasıl eskisi gibi olurum?
Cevapla