Selamm🥳🥳
Ben sormak için sordum ama sizler cevap vermek için şey etmeyin 😅
🦋🌸 Saygı çerçevesi içerisinde yolla gelsin bakalım ☺️
Ben sormak için sordum ama sizler cevap vermek için şey etmeyin 😅


Site de uzun zamandır görüyorum. Kendi halinde masumca takılan birisin 😊
Eleştiri yapacak bir şey yok.
Mütevazi kişiliğini çok seviyorum. 😊
Gözlemlerin çokca iyi sevdim :) teşekkürler
Mesafeli ama sevecen, doğal, kasıntı olmayan, belirli bir kalıbın içine sıkışmamiş, yurdum insanı 😇💕doğal insanları severim, hele az önce iki tane kasıntı kendini bir şey sanan tipleri gördükten sonra seni görmek iyi geldi hakikaten 🤦♀️😂
Yaa seni yimek istiyorum şuannn 😘🥰 senide görmek çookca güzel 💕
Ne demek bebek 🥰
İstediğin ne olursa olsun onu tam anlamı ile anlatamıyorsun. Duygularında buna dahil ya da yanlış anlatıyorsun..
Sesin çok güzel ;)
Sen diyorsan doğrudur bebekcim ☺️
Ses konusunda seninde öyle çok güzel 😘🥰
Teşekkürler.. Hep iyi ol :)
Teşekkür
Cevap
20Cevap
Kuzey kutbu bile senden daha sıcaktır gadası
Sen deme barii bana bunu 🤦🏼♀️
Neden dedim acaba 🤔
Biliyorum 🙃☺️
İlk defa gördüm seni bu yüzden direkt dış görünüşünden yorum yapalım. Herkes iltifat etmiş bende eleştireyim yüzün çok tontiş biraz zayıfla.
Hadi inşallah be 😂
Eleştiri yapamam çunku o derece seni tanımıyorum :)
İltifat edecek olursam da konuştuğum kadarıyla çok iyi kalpli birisin :)
Sende öylesin inan :) teşekkürler
😊🌹
Teşkürler 😅
;)
Ve öyle bir gün gelecek ki; tanıdığın her insan yüzünden, biraz daha yalnızlaştığını göreceksin."
Teşekkür ederim :)
kendi halinde takılan dürüst arkadaşımızsın saygıar
Teşekkürler :)
Seni tanımıyorum ama tatlı şeker birine benziyorsun🌺🌺
Bebeksin 💕😍
Şu takma ismini bir türlü anlam veremedim sana mı soracağım😂😂🤦♀️
Jsjs çok düşünerek seçildi o şey etmeyelim 😅
Eleştirilecek bir yönün yoki ama iltifatımı az çok biliyorsun asla 26 olduğuna inanmam 😅
30luk olduğum zamanda bunu bana söyle lütfen, aşırı ihtiyaç olacak 😅😂🥰
30 olduğunda en fazla 20 gösterirsin bu yüzün yaşlı gösterme ihtimali var mı 😅
Hafi inşallah nazar değdirmeden olalım 20lik 😅 teşekkür ederim 🥰
🧿🧿 Rica ederim ))
Kendi halinde mantıklı görüşleri olan sessiz sakin tatlı ve güzel bir dostumsun 🙂
Teşekkür ederim 🥰
Sana iltifat edip ya da eleştirecek kadar tanımiyom kankam
iltifatı yapmacık buluyorum eleştiri sınırları zorlamalı yoksa kuru kuruya yapılmış olur iltifat alan balon gibi şişer ne kadar çok eleştiri o kadar çok çeki düzen
O yüzden içinizden ne geliyorsa artık
yüzüne bakarak iltifat etmek isterdim bi anlamı değeri olsun diye
Sanamısorucamm. Sjsjsjsjsk
Koktu bu koktu 🤮
Doğal samimi tatlış 🥰
Teşekkür ederim bebeğim 😘
Nofrost derin dondurucu gibisiniz sankim
Buz kütlesi 😂
Bilemem soruya bakarak görüş yazdım 😊
Normal, kendi halinde bir üyesin. Eleştirecek bir yönün yok bence
Teşekkürler 🥳
Aklıma bir şey gelmedi
Günesimi kaybetimm gülüşünü gormem gerek
Ne alaka 🙄
Biliyorum şarkıyı da manasını şu an şey edemedim
Teşekkürler
Sana mı dicem
Banadicennn
Maalesef dicek kadar tanımıyorum :d
Güzel karisin
Profil resmin çok shoplu
Çok ciddi gibisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?